اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی‌های در دست ساخت Silent Hill لو رفت

طبق شایعه اخیری که منتشر شده، چند پروژه مرتبط با سری Silent Hill، از جمله ریمیک نسخه دوم، در دست ساخت است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Silent Hill 2

به‌دنبال لیک شدن تعدادی تصویر از یک بازی سایلنت هیل جدید، اکنون اطلاعات دیگری نیز از برنامه‌های شرکت Konami برای این فرنچایز لو رفته است. طبق گفته‌های NateTheHate، اینسایدر صنعت بازی بر روی توئیتر، یکی از پروژه‌های در دست ساخت مربوط به این سری ترسناک، در حقیقت ریمیک نسخه دوم است. او مدعی شده که ریمیک نسخه دوم توسط استودیوی Bloober Team، خالقان عناوینی مانند The Medium و Blair Witch در حال ساخت است و حاوی پازل‌های نوساخته و پایان‌های جدید خواهد بود. علاوه بر این، او اشاره کرده که این بازی یک عنوان انحصاری کنسولی زمانی برای پلی استیشن است.

او در ادامه گفته که در حال حاضر چند پروژه سایلنت هیل در دست ساخت است؛ از جمله یک نسخه اصلی شماره‌دار و همچنین «داستان‌های فرعی» جدید. تصاویر لو رفته چند روز پیش، می‌تواند مربوط به یکی از این دو پروژه باشد اما برای رسیدن به جواب قطعی، باید منتظر اعلام رسمی از سوی کونامی بمانیم. در پایان NateTheHate تأکید کرده که همه این موارد، تنها شایعاتی است که به گوش او رسیده و هیچدام از آن‌ها تأیید شده نیستند.

سال گذشته استودیوی بلوبر تیم و کونامی به‌طور رسمی از همکاری استراتژیک با یکدیگر خبر داده بودند، اما تاکنون هیچگونه معرفی رسمی در این مورد صورت نگرفته است. همچنین پیش از این شایعاتی در مورد ساخت یک Silent Hill جدید توسط Kojima Productions و سونی وجود داشت، اما کوجیما پروداکشنز نیز تاکنون عنوان بعدی خود را معرفی نکرده است. این احتمال وجود دارد که در تابستان امسال کونامی از برنامه‌های خود رونمایی کند، اما تا قبل از آن بهتر است تمام اطلاعات لو رفته را در حد شایعه بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا