اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

ساخت یک بازی اسپین آف کواپ از مجموعه Control

استودیوی Remedy Entertainment اعلام کرده که با همکاری شرکت 505 گیمز، یک بازی اسپین آف از سری Control را توسعه می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Control

رمدی که حالا Control را یک مجموعه می‌داند، اعلام کرده این بازی کواپ یک عنوان PvE چهار نفره خواهد بود و با همکاری شرکت 505Games (ناشر اصلی کنترل) در حال ساخت است. در حال حاضر نام نهایی این بازی کواپ مشخص نیست، اما اعلام شده که اسم رمز آن Project Condor بوده و برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

کارگردان بازی Control، میکال کاسورینن توضیح می‌دهد که هر چند داستان کنترل با ورود جسی به Oldest House آغاز شده، اما هنوز چیزهای بیشتری در این دنیا وجود دارد. او می‌گوید تردیدهای طرفداران بابت ساخت یک بازی چند نفره را درک می‌کند، اما معتقد است که رمدی می‌تواند بدون از دست دادن دی ان ای خاص خود و داستان‌هایی می‌خواهد تعریف کند، یک تجربه چند نفره را ارائه دهد.

علاوه بر این، او اشاره کرد که Control فراتر از یک شخصیت، یک داستان و یک مکان است. در کنار بازی اسپین آفی که به آن اشاره شد، رمدی و 505 گیمز برای ساخت یک بازی پرهزینه و بزرگ جدید از سری کنترل توافق کرده‌اند. البته هنوز اطلاعات درباره این نسخه جدید منتشر نشده و کاسورینن تأکید می‌کند که تا زمان نمایش هردو پروژه اشاره شده، زمان زیادی باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا