اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی MotoGP 24 اعلام شد

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های MotoGP که MotoGP 24 نام دارد، قرار است در تاریخ 2 می (13 اردیبهشت 1403) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر بشود.

نسخه امسال این فرانچایز سالانه شاهد معرفی دو المان جدید به نام‌های Riders Market و Stewards است. اولی «امکانات بینهایتی» را برای موتورسواران فراهم می‌کند تا به تیم‌های مختلفی منتقل بشوند که در نتیجه فهرست جدیدی در هر فصل ایجاد می‌شود. رسانه‌های اجتماعی هم در روند این نقل و انتقالات تاثیر خواهند داشت، چرا که لایک‌ها و کامنت‌ها می‌توانند شایعات متعددی درباره مقصد بعدی شما ایجاد کنند.

درمورد Stewards، آنان وظیفه گرداندن مسابقات و فصول مختلف را برعهده دارند و براساس عملکرد شما در این مسابقات، ممکن است از طرف آن‌ها تشویق شوید و یا جریمه‌های مختلفی دریافت کنید.

از سایر ویژگی‌های جدیدی که در MotoGP 24 به این سری اضافه می‌شود، می‌توان به قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی کلاه ایمنی، مسابقات قهرمانی LiveGP برای حالت مولتی پلیر بازی، یک سیستم تنظیم الکترونیکی جدید، شماره مسابقه‌دهندگان و برچسب‌های مخصوص اشاره کرد؛ استودیو Milestone همچنین گفت که ویژگی‌های دیگر این بازی هم به مرور زمان رونمایی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا