اخبار بازی

شرکت MOTIVE STUDIOS به توسعه دهندگان فرانچایز BATTLEFIELD می‌پیوند

استودیوی Motive اعلام کرده است که این تیم به ساخت فرنچایز Battlefield خواهد پیوست و در عین حال بازی Iron Man خود را نیز توسعه خواهد داد. این استودیو بازیهای Dead Space remake و Star Wars: Squadrons را ساخته است.

در این اطلاعیه، Patrick Klaus گفت: در آخرین به روز رسانی خود، درباره استودیو صحبت کردم که دوره مهمی از تکامل را پشت سر گذاشته است. ما بیش از هر زمان دیگری روی افراد خود سرمایه گذاری کردیم و فضای کاری خود را برای تیم‌ها بهبود دادیم تا حداکثر همکاری را داشته باشند و بهترین بازی ممکن را ارائه دهند. این دوره از تکامل و ارتقاء امروز ادامه دارد، با اعلام هیجان انگیز که گروهی از توسعه دهندگان از Motive در حال پیوستن به تیم‌های با استعداد در Criterion، DICE و Ripple Effect برای ادامه ساخت فرنچایز Battlefield هستند. به موازات آن، توسعه پروژه Iron Man به پیش می‌رود.

او افزود: پس از پایان فصل 7 بازی Battlefield 2042، ما به پشتیبانی از بازی با چالش‌ها، رویدادها، حالت‌های جدید و البته پشتیبانی مداوم ادامه خواهیم داد، اما فصل‌ رسمی جدیدی را ارائه نخواهیم کرد.

اعلامیه های امروز پس از بسته شدن اخیر Ridgeline Games توسط کمپانی EA صورت می گیرد. این استودیو مستقر در سیاتل در سال 2021 توسط یکی از خالقان Halo، آقای Marcus Lehto، تأسیس شد، که قرار بود قبل از ترک EA، یک تجربه تک نفره جدید Battlefield را کارگردانی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا