اخبار بازی

بزودی تریلر گیمپلی و اطلاعات جدیدی از بازی Mortal Shell منتشر خواهد شد

طبق جدید ترین اخبار منتشر شده در خصوص بازی Mortal Shell، سازندگان قصد دارند در جمعه همین هفته یعنی پنجم June، نمایش ویژه‌ای را از بازی در دست ساخت خود به طرفداران ارائه دهند.

بازی Mortal Shell

پس از لغو شدن رویداد E3 به‌دلیل شیوع بیماری کووید-19، رسانه‌های زیادی سعی کردند تا به هر نحوی جای خالی این رویداد را با یک فرمت جدید و  دعوت از سازندگان مختلف برای انتشار تریلرها و جزئیات بازی‌های در دست ساخت خود پر کنند. یکی از این رویدادهای جایگزین که توسط IGN و برای چندین هفته برگزار می‌شود، Summer of Gaming نام دارد. حال IGN اعلام کرده که در پایان همین هفته یعنی روز جمعه قرار است گیمپلی و اطلاعات جدیدی از بازی Mortal Shell منتشر شود.

اگر تاکنون نامی از بازی Mortal Shell به گوشتان نخورده، باید بدانید که این بازی یک عنوان در سبک اکشن نقش‌آفرینی به‌شمار می‌رود که تحت تأثیر سری سولز و توسط استودیو Cold Symmetry در دست ساخت قرار دارد. مراحل توسعه بازی بیش از 2 سال پیش توسط یک تیم 15 نفره شروع شده و سازندگان قصد دارند تا قبل از عرضه بازی، یک نسخه بتا را نیز در تاریخی نامشخص برای طرفداران منتشر کنند.

با اینکه هنوز تاریخ عرضه دقیقی اعلام نشده، اما سازندگان پیش‌تر عنوان کرده بودند که قصد دارند بازی Mortal Shell را در سه ماهه سوم سال برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر کنند. انتظار می‌رود در نمایش پیش‌رو، اطلاعات بیشتری در خصوص زمان عرضه دقیق بازی منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا