اخبار بازی

فیلم انیمیشنی Mortal Kombat در ماه ژوئن منتشر خواهد شد

فیلم جدید انیمیشنی Mortal Kombat در راه است. به گزارش Hollywood Reporter این فیلم انیمیشنی که توسط کمپانی Warner Bros ساخته شده است، تا قبل از پایان ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

Warner Bros با ستاره های زیادی در این فیلم که به نام Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge شناخته می شود، همکاری کزده است. این فیلم انیمیشنی از صدای Patrick Seitz به عنوان  Scorpion استفاده می کند. Patrick Seitz پیش از این نیز در بازی Mortal Kombat X تجربه صداپیشگی این کرکتر را داشته است. از دیگر فعالیت های او می توان به صداپیشگی شخصیت Mumm-Ra در سریال انیمیشنی Thundercats Roar محصول کمپانی Cartoon Network که به زودی منتشر می شود، اشاره کرد.

Joel McHale یکی دیگر از صداپیشگان این فیلم انیمیشن است که صدای خود را به شخصیت Johnny Cage قرض داده است. وی در سال 2013 یکی از مجریان رویداد VGX نیز بوده است.

Carpenter بازیگر سریال Dexter به عنوان Sonya Blade و Jordan Rodrigues به عنوان Lui Kang و Steve Blum به عنوان Sub-Zero و David B. Mitchell به عنوان Raiden در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

دو تهیه کننده که تجربه ساخت انیمیشن های بتمن را در کارنامه خود دارند، این پروژه را رهبری می کنند: Rick Morales (Batman vs. Two-Face) و Jim Krieg (Batman: Gotham by Gaslight).

Ed Boon بنیان گذار استودیو NetherRealm هم به عنوان مشاور نوآوری در این پروژه فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که استودیو New Line Cinema برنامه دارد تا لایو اکشن ریبوت فیلم بلند Mortal Kombat را در تاریخ 5 مارس 2021 ( 15 اسفند 1399) منتشر کند.

Mortal Kombat 11 آخرین نسخه از سری بازی های این فرانچایز است که NetherRealm سازنده آن، قرار است به زودی 5 عدد از 6 کرکتری که پیش تر قولش را داده بود، درقالب DLC در سیزن پس این بازی ارائه کند. که از این بین می توان به شخصیت جوکر (The Joker) اشاره کرد.

پیشنهاد می شود برنامه “10 حقیقتی که درباره Mortal Kombat نمی‌دانید” را تماشا کنید.

علی محمد خراسانی

Video Games, Movies and TOOL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا