اخبار بازی

شایعه: بازی Mortal Kombat 12 به‌زودی معرفی می‌شود

سونیک فاکس، بازیکن حرفه‌ای عناوین مبارزه‌ای از احتمال معرفی بازی Mortal Kombat 12 در روزهای آینده خبر داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mortal Kombat 11

مدتی پیش در جریان نشست مالی شرکت Warner Bros. Discovery، شاهد تأیید شدن ساخت نسخه دوازدهم مورتال کامبت به‌طور رسمی بودیم. با این وجود، طرفداران همچنان در انتظار یک رونمایی کامل و واقعی به وسیله یک تریلر هستند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است این انتظار خیلی زود به پایان برسد.

سونیک فاکس به‌تازگی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نوشته: «انتظار دارم که طی هفته آینده از MK12 رونمایی شود.» در همین حال، جف گراب از رسانه جاینت بامب نیز در کامنتی نوشته: «فکر می‌کنم آن‌ها به فضا می‌روند.» به‌دنبال آن، جز کوردن از رسانه ویندونز سنترال نیز با ملحق شدن به آن‌ها گفته: «در ماه سپتامبر!»

می‌دانیم که Starfield برای عرضه در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده، اما باید دید که آیا گراب و کوردن تنها در حالی شوخی کردن هستند یا اینکه استودیوی NetherRealm نیز قصد دارد تا Mortal Kombat 12 را در ماه سپتامبر وارد بازار کند. در هر صورت، اگر این شایعه صحت داشته باشد، بدین معنا است که می‌توانیم طی روزهای آینده انتظار یک معرفی رسمی را از سوی سازندگان داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا