اخبار بازی

تاریخ معرفی مبارزان جدید MORTAL KOMBAT 11 اعلام شد

پس از آن که اولین تریلر از گیم پلی Nightwolf منتشر شد، اد بون کارگردان بازی MORTAL KOMBAT 11 اعلام کرد که مبارزین دیگری نیز در راه بازی است و از همین رو نیز تاریخ رونمایی از آن کاراکترهای جدید بازی را اعلام کرد. طبق اعلام اد بون، قرار است تریلر این مبارزین در تاریخ 30 مرداد و در قالب Kombat Pack که در واقع یک مجموعه‌ای از تمامی کاراکترهای اضافه شونده به بازی است، منتشر شود تا هویت این مبارزین جدید نیز مشخص شود.

بازی Mortal Kombat 11

از این جمع تا کنون Shang Tsung ،Nightwolf ،Sindel و Spawn معرفی شدند که البته Shang Tsung در حال حاضر در دسترس است. دو شخصیت دیگر نیز قرار است به این جمع اضافه شوند و هنوز هویت این دو شخصیت معلوم نیست و باید تا روز 30 مرداد صبر کرد. شخصیت Nightwolf قرار است در روز 24 مرداد ماه به صورت Early Access به بازی اضافه شود و در دسترس کاربران این بازی قرار گیرد.

یکی از احتمالات مطرح شده این است که یکی از این دو شخصیت کاراکتر Ash از سری فیلم‌های Evil Dead خواهد بود اما بروس کمپل تا کنون این موضوع را رد کرده است. در واقع در یکی از تریلرهای گذشته‌ی بازی صدای اره می‌آمد و همین موضوع باعث به وجود آمدن این شایعات شده بود. به هر حال باید تا آن تاریخ اعلام شده صبر کرد و دید که چه شخصیت‌هایی به بازی اضافه می‌شوند. بازی MORTAL KOMBAT 11 هم اکنون برای پلتفرم‌های Google Stadia، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا