اخبار بازی

نام یکی از مبارزان بازی Mortal Kombat 11 لو رفت

پس از رونمایی کامل از گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11  که در پنج‌شنبه هفته گذشته صورت گرفت، سؤوالات زیادی درباره لیست شخصیت‌های قابل انتخاب این بازی در ذهن هواداران آن ایجاد شده است. تا به الان شخصیت‌های قدیمی سری مثل Raiden، «اسکورپیون»، «ساب زیرو»، «باراکا»، «سونیا بلید»، «اسکارلت» و Shao Kahn (به عنوان محتوای پیش‌خرید) در کنار شخصیت جدید Geras برای Roster این بازی تأیید شده‌اند اما حداقل تا این لحظه خبری از بازگشت سایر شخصیت‌ها مثل Ermac و Smoke و باقی مبارزان سری به عنوان شخصیت قابل بازی نبوده است.

 بازی Mortal Kombat 11

با این حال پس از مصاحبه‌ای که وب‌سایت DualShockers با آقای Steve Beran، کارگردان هنری بازی Mortal Kombat 11 انجام داده است، یکی از مبارزان محبوب سری به صورت اتفاقی یا حداقل می‌توان گفت کمی پیش از موعد لو رفت. آقای Steve Beran خبر از بازگشت شخصیت Reptile به لیست مبارزان Mortal Kombat 11 داد، هرچند از ارائه جزئیات کافی درباره این شخصیت خودداری نمود. وی با اشاره به  حرکت نمادین «رپتایل» یعنی پرتاب توپ اسیدی، از اهمیت آن برای  ایجاد حس نوستالژی در طرفداران صحبت کرد. البته از آن‌جایی که این شایعه هنوز به  صورت رسمی توسط استدیو NetherRealm تأیید نشده است، ممکن است توپ اسیدی تنها مخصوص بخش  شخصی‌سازی بازی باشد، نه بازگشت رپتایل. (هرچند که این احتمال بسیار ضعیف است)

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل 2019 برای  پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و کامپیوتر عرضه می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا