اخبار بازی

محتوای جدید بازی Mortal Kombat 11 با یک تریلر معرفی شد

بیش از یکسال بعد از عرضه بازی Mortal Kombat 11، به‌تازگی استودیو NetherRealm محتویات جدیدی را برای این عنوان تحت نام Aftermath معرفی کرده که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

اولین بسته گسترش‌دهنده‌ای که استودیو NetherRealm برای جدیدترین نسخه سری مورتال کامبت در نظر گرفته، با عنوان Mortal Kombat 11: Aftermath و در تاریخ 26 مِی به‌صورت دیجیتالی عرضه می‌شود. نسخه فیزیکی نیز در ماه آینده و فقط در آمریکا در دسترس خواهد بود. این Expansion بخش داستانی جدیدی را در بر دارد که وقایع بعد از پایان داستان نسخه اصلی بازی را روایت می‌کند.

بازی Mortal Kombat 11 Aftermath

در کنار لباس‌های جدید، شخصیت‌های محبوبی به بازی اضافه می‌شوند که برخی برای مدت‌ها منتظر معرفی آن‌ها بودند. شخصیت‌های فوجین و شیوا که طرفداران مدتی بود کنترل آن‌ها را در دست نگرفته‌بودند، با افزونه Aftermath به بازی اضافه خواهند شد. شخصیت مهمان معرفی‌شده نیز از دهه 80 میلادی حضور میابد و حتما خاطرات شیرین بسیاری از طرفداران قدیمی را زنده خواهد کرد. شخصیت RoboCup نیز با اجرای آقای Peter Weller به جمع مبارزان مورتال کامبت 11 می‌پیوندد.

افزونه Aftermath برای دارندگان بازی 40 دلار است. کاربرانی که بازی اصلی را تهیه نکرده‌اند نیز می‌توانند با 60 دلار نسخه کامل Mortal Kombat 11: Aftermath را تهیه کنند. همچنین محتویات رایگان جدیدی نیز قرار است برای بازی منتشر گردد که حاوی چند استیج جدید، Fatalityهای محیطی و حرکت نهایی Friendship که ابتدا در نسخه دوم سری معرفی شده‌بود می‌شود.

افزونه Aftermath در تاریخ 26 مِی برای کاریران رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا