اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

اولین جزئیات از نسخه بعدی Mortal Kombat لو رفت

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، نسخه بعدی بازی مورتال کامبت یک ریبوت محسوب می‌شود و Mortal Kombat 1 نام دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Mortal Kombat

طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از زمان معرفی نسخه بعدی سری Mortal Kombat فاش شده، اما یک لیک جدید این‌بار به نام بازی و چند جزئیات دیگر اشاره دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. billbil_kun@ که افشار سرشناسی به‌شمار می‌آید، اخیرا مدعی شده که نسخه بعدی بازی Mortal Kombat 1 نام دارد و از شماره 12 استفاده نمی‌کند. این در حالی است که روز گذشته حساب رسمی Mortal Kombat ویدئوی کوتاهی را منتشر کرد که در آن، عقربه ساعت از عدد 11 مستقیما به عدد 1 جهش می‌کند و به این موضوع اشاره دارد که پس از بازی Mortal Kombat 11، قرار است بجای شماره دوازدهم شاهد ریبوت شدن تایم‌لاین سری باشیم.

این افشاگر همچنین گفته که بازی یک عنوان بین نسلی نیست و نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس آن، 70 دلار قیمت خواهد داشت. ظاهرا استودیوی NetherRealm و وارنر بروز برنامه دارند تا با وجود پشت سر گذاشتن کنسول‌های PS4 و Xbox One، بازی را برای نینتندو سوئیچ منتشر کنند. البته به گفته این افشاگر قیمت نسخه نینتندو سوئیچ 60 دلار خواهد بود. او در پایان اضافه کرده که نسخه پریمیوم و کالکتورز ادیشن بازی نیز به‌ترتیب با قیمت‌های 110 و 250 دلار معرفی خواهند شد.

در همین حال، منابع رسانه ویندوز سنترال نیز با تأیید تمام موارد گفته شده، مدعی شده‌اند که مورتال کامبت بعدی احتمالا در ماه سپتامبر میلادی (شهریور/مهر) عرضه می‌شود. به هر حال، تمام جزئیات لو رفته فعلا در حد شایعه هستند. در حال حاضر، تنها جزئیات رسمی تأیید شده از نسخه بعدی Mortal Kombat این است که بازی تا پایان سال 2023 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا