اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

از اولین شخصیت‌های DLC بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شد، حضور هوم‌لندر و ارمک

همانطور که در شایعات گذشته ذکر شده بود، شخصیت‌های هوم‌لندر از مجموعه The Boys، پیس‌میکر از سویساید اسکواد، و همچنین آمنی من از Invincible به عنوان DLC به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهند شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mortal Kombat 1

در کنار شخصیت‌های نام‌برده، سه شخصیت کوان چی، تاکدا و ارمک نیز به عنوان شخصیت DLC برای بازی تأیید شده‌اند. استودیوی NetherRealm همچنین برای شخصیت‌های کراس‌اور، از ظاهر واقعی بازیگرانی که در آثار لایو اکشن به نقش آفرینی پرداخته‌اند استفاده کرده است. بدین ترتیب، همانطور که در تصویر بالا می‌بینید شخصیت هوم‌لندر از روی چهره آنتونی استار مدل‌بردازی شده و همچنین پیس‌میکر نیز بر اساس بازیگر آن، یعنی جان سینا طراحی شده است.

این 6 شخصیت به عنوان بخشی از Kombat Pack برای پشتیبانی پس از عرضه رونمایی شده‌اند، البته وجود استودیوی ندررلم تاکنون اطلاعات بیشتری را از تاریخ عرضه دقیق آن‌ها به اشتراک نگذاشته است. البته پیش از این تأیید شده بود که خریداران نسخه پریمیوم بازی، به اولین Kombat Pack دسترسی خواهند داشت.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا