اخبار بازی

مورتال کامبت بعد از۳۰ سال تبلیغ لایواکشن پخش کرد

کمپانی برادران وارنر به تازگی برای بازاریابی بازی جدید سری مورتال کامبت، یک ویدئوی تبلیغاتی لایواکشن با حضور دیو باتیستا را منتشر کرده که به سبک تبلیغات دهه 90 میلادی این سری بازی‌ها است.

مورتال کامبت 1

در این ویدیو شاهد جمع آوری یک جمعیت کثیر و تهیج آن‌ها از سمت ستاره سابق کشتی کج هستیم که در نهایت ویدئو با شعار Its In Our Blood (این در خون ماست) به پایان می‌رسد.

کارگردانی این تریلر جذاب برعهده تام کانتز بوده و سینماتوگرافی اثر مذکور هم توسط فیلمسازی به نام متئو لیباتیکو صورت گرفته که قبلا نامزد جوایز معتبر سینمایی بوده است.

باتیستا در این تریلر نقش جلوه‌ای از لیوکنگ، یکی از کاراکترهای اصلی فرانچایز مورتال کامبت را برعهده داشت؛ او در این باره میگوید:«من به خوبی تبلیغ قدیمی مورتال کامبت را به یاد می‌آورم، مخصوصا آن فریاد حماسی را، این چیزی بود که سفر من به عنوان طرفدار سرسخت سری بازی های مورتال کامبت را آغاز کرد، سفری که بعد از ۳۰ سال همچنان ادامه دارد». وی همچنین ادامه داد:« این باعث افتخار من است که بخشی از میراث این بازی باشم».

اد بون خالق مورتال کامبت در این باره می‌گوید:« تبلیغ اورجینال مورتال کامبت در ۳۰ سال قبل بود که راه بازی ما را به سیستم‌های گیمینگ خانگی باز کرد».

ادبون به این موضوع اشاره داشت که در ریبوت جدید مورتال کامبت، کاراکتر هایی مثل Scorpion, Liu Kang, Sub-Ziro, Raiden, Kitana و … دارای سرگذشت و بک استوری جدیدی خواهند شد.

مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر 2023 (28 شهریور 1402) برای پلی استشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا