اخبار بازی

بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی ایرانی

پویش «بازینو» که با رویکرد حمایت از بازی‌های موبایلی ایرانی و کمک به جذب کاربر برای آنها همزمان با شروع سال 1400 کار خود را آغاز کرد، در آخرین روز فروردین ماه با آمار قابل توجه بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی حاضر در کمپین در نخستین گام به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید صادق پژمان با اشاره به اینکه طراحی این پویش همگام با سیاست‌‌گذاری‌های بنیاد مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تشویق آنها به ارائه تولیدات با کیفیت انجام شد، گفت: در طراحی این پویش دو هدف اصلی حمایت از تولیدکنندگان داخلی بازی‌های موبایلی و توجه به اوقات فراغت و سرگرم کردن کاربران در ایام تعطیلات نوروز با توجه به شرایط کرونایی کشور مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: بیش از 400 هزار نصب برای 25 بازی حاضر در کمپین بازینو در بازه زمانی یک ماهه نشان می‌دهد که به هدف اصلی این رویداد یعنی انجام تبلیغات برای بازی‌های موبایلی ایرانی و افزایش تعداد کاربران‌شان دست پیدا کرده‌ایم.

او افزود: حجم عمده معرفی این پویش برای کاربران از طریق تبلیغات میان‌برنامه‌ای و میان ویدئویی مبتنی بر بازاریابی دیجیتال و به صورت آنلاین اتفاق افتاد و براساس آمارها بیش از 700 میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو از طریق تبلیغات میان برنامه‌ای و میان ویدئویی بازدید شده است. همچنین بیش از 5 میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو در اینستاگرام بازدید شده است.

سید صادق پژمان همچنین با اشاره به جوایز پویش نوروزی بازینو به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان و جذب حمایت به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان، گفت: در ایام برگزاری این رویداد بیش از 9 هزار نفر در سایت بازینو به قصد شرکت در قرعه‌کشی جوایز، ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از 500 هزار بار نیز از سایت بازینو بازدید شده است.

مدیرعامل بنیاد با تاکید بر اینکه 25 بازی حاضر در این پویش مجوزهای انتشار و رده‌بندی سنی را داشتند، تصریح کرد: از ویژگی‌های مهم این بازی‌ها، توجه به سلیقه‌های متفاوت کاربران و گروه‌های مختلف سنی بود تا خانواده‌ها بتوانند در ایام تعطیلات نوروز و ادامه این تعطیلات به‌دلیل وخامت شرایط کرونایی کشور، در منزل سرگرم شوند.

سید صادق پژمان در پایان افزود: هر اندازه بتوانیم سهم بیشتری از بازی‌های باکیفیت ایرانی برای کاربران در اختیار بگیریم، به همان نسبت سهم نفوذ بازی‌های خارجی در بازار داخل کمتر می‌شود. پویش بازینو نیز در همین راستا برای نخستین بار طراحی و اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز آن را با سازوکار بهتر و قوی‌تر ادامه دهیم.

گفتنی است مراسم قرعه‌کشی جوایز و اعلام برندگان این پویش به‌زودی توسط بنیاد برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا