اخبار بازیپلی استیشن 5

جیم رایان در مورد رویداد پلی استیشن 5: این تنها شروع کار است

شرکت Sony در رویداد اخیر پلی استیشن 5 برای اولین بار از مجموعه عناوین نسل بعدی خود رونمایی کرد، اما به گفته آقای جیم رایان این تنها شروع ماجراست. با بازی سنتر و آخرین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

کنسول PlayStation 5

رئیس شرکت تعاملی و سرگرمی سونی یعنی آقای جیم رایان، پس از نمایش حدودا یک ساعته پلی استیشن تحت عنوان “آینده گیمینگ” در خصوص این رویداد صحبت‌های تازه‌ای داشته‌است. او در مصاحبه‌ای که اخیرا توسط BBC صورت گرفته، عنوان کرده که بازی‌های بیشتری نیز برای PlayStation 5 در دست توسعه قرار دارند و رویداد مذکور تنها آغاز مسیر نسل بعد به‌شمار می‌رود.

“ما می‌خواستیم که بازی‌های AAA قدرت پلی استیشن 5 را به نمایش بگذارند؛ اما برخی از بازی‌های کوچک‌تر نیز به‌شکل جالب و مبتکرانه‌ای در حال استفاده از قابلیت‌های جدید کنسول هستند. بنابراین ما اجازه دادیم در این برنامه رنج مختلفی از تجربه‌هایی که برای پلی استیشن 5 در دسترس خواهند بود نمایش داده شوند. و این تازه شروع کار است، ما بازی‌های بسیار زیادی در دست توسعه داریم.”

سونی در رویداد اخیر از نسخه جدید بازی‌های هورایزن، گرن توریسمو و رچت اند کلنک رونمایی کرد. همچنین در بین عناوین ترد-پارتی نیز بازی‌های رزیدنت ایول 8 و هیتمن 3 معرفی شدند. با اینکه سونی تاکنون قدم بعدی خود در خصوص معرفی‌های بعدی را مشخص نکرده، اما شایعات اخیر به پخش شدن قسمت جدیدی از برنامه State of Play در ماه آگوست اشاره دارند. طبق شایعات، این برنامه به معرفی و نمایش بازی‌های PS5 و همچنین PS4 اختصاص خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا