اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

اطلاعات جدیدی از بازی Avowed لو رفت

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی شخصیت‌آفرینی Avowed توسط یکی از کابران فروم ResetEra با نام مستعار Sponger منتشر شده که تقریباً معتبر به نظر می‌رسند. به گفته‌ی این کاربر بازی Avowed یک عنوان کاملاً جهان باز خواهد بود و عمق طراحی آن در مقایسه با بازی Skyrim بسیار بزرگتر و و در عین حال متراکم‌تر است. تیمی نزدیک به 100 نفر برای دو سال و هفت‌ماه روی ساخت این بازی کار کرده‌اند و تعداد آنها هنوز در حال افزایش است. وقایع بازی عمتداً در دنیای Pillars of Eternity در سرزمین Eora و جزیره‌ی شمالی The Living Lands رخ می‌دهند و بازی به خیلی از شخصیت‌ها و فضای داستانی بازی Pillars of Eternity وفادار خواهد ماند . در ساخت این بازی تمرکز اصلی بر روی واکنش-پذیری دنیا، نور­پردازی پیشرفته، نسلی جدید از هوش مصنوعی و فیزیک بازی است. همچنین بازی کاملاً از ماد پشتیبانی خواهد کرد.

Avowed-1

میزان تفکیک‌پذیری و تعداد جزئیات در بازی Avowed بالا است اما با روشی متفاوت از بازی Skyrim ، بازی دارای سیستم آب‌وهوایی بی‌درنگ و متغیر است ، خدایان در این بازی نقشی اساسی بازی می‌کنند و بازی دارای غول‌هایی بسیار بزرگ است که مبارزاتی سخت را نوید می‌دهند ، ابزار بسیار پیشرفته برای ساخت شخصیت وجود دارد و در حال حاضر ایده‌ای کشتن تمام شخصیت‌ها در بازی مطرح است.

بازی Avowed دارای دیالوگی پویا خواهد بود و شما می‌توانید در حین بازی همراه داشته باشید ولی شکل کلی آن متفاوت از عنوان قیلی The Outer Worlds است، تاکنون طرح دو شهر بزرگ به همراه شهر‌های کوچکتر ارائه شده که فضای آنهاآن با بقیه محیط متنوع بازی شامل طبیعت وحشی، کوهستان، رودخانه‌ها و مناطق پرت و دورافتاده متفاوت است.

Avowed-2

این نکته نباید فراموش شود که این بازی در مراحل ابتدایی ساخت است خود قرار دارد و امکان دارد بعضی از مواردی که ذکر شد در آینده تغییر کنند. بازی Avowed در تاریخ نامعلوم برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی، کنسول ایکس باکس سری ایکس و همچنین سرویس ماهانه‌ی  Xbox Game Pass عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Gen. Martinez, post: 4816486, member: 103335″]
    من پیلارز رو بازی نکردم.
    این قضیه لیوینگ لند چیه یعنی فقط اونجا آدمها زندگی میکنن و تو بقیه قاره ها هیچ آدمی نیست؟ یا معنی دیگه داره
    [/QUOTE]

    چرا هست ، ولی The Living Lands یه سرزمین پر از نژادهای مختلفه ، کوتوله، الف، انسان و …

    ============================

    [CENTER]The Oathbinder

    [ATTACH type=”full” alt=”157297″]157297[/ATTACH][/CENTER]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا