اخبار بازی

10 میلیون نفر نسخه‌ی رایگان بازی Remnant: From the Ashes را از اپیک استور دریافت کرده‌اند

شرکت پرفکت ورد اینترتینمنت و استودیوی گانفایر اعلام کردند که بیش از 10 میلیون نفر نسخه‌ی رایگان بازی Remnant: From the Ashes را در هفته‌ی قبل از طریق اپیک استور دریافت کرده‌اند. این بازی در هفته‌ی قبل از 13 تا 20 آگوست بطور رایگان از طریق اپیک استور قابل دریافت بود. این در حالی است که هفته‌ی قبل هم 7.5 میلیون نفر نسخه رایگان بازی استراتژی A Total War Saga: TROY را در 24 ساعت از طریق اپیک استور تصاحب کرده بودند.

بازی Remnant: From the Ashes یک عنوان شوتر-سوم شخص است که در آن سه بازیکن دشمنان خطرناک را در جهان‌های در حال تغییر دنبال و شکار می‌کنند. این بازی شامل 100 هیولا و 20 غول مختلف است که بصورت پویا در مراحل بازی حضور پیدا می‌کنند.

ارقام منتشر شده نشان می‌دهد که همچنان بازیکنان بیشتری در حال پیوستن به فروشگاه دیجیتال اپیک استور هستند و قمار اپیک بر سر انتشار بازی‌های مجانی برای آنها سودآور بوده است. بجز این عناوین مجانی اپیک همچنان در حال امضای قرارداد‌های جدید با انتشارات مختلف است و به تازگی اعلام شد که بازی Hitman 3 و نسخه ریمستر Crysis برای یک سال در انحصار اپیک استور خواهند بود.

remnant_10_million

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اپیک استور رسما داره خودش رو توی PC پلیر ها جای میده. فکر بازاریابی شون هم بد نیست. بیس بازی که دیگه به اون صورت خریداری نمیشه، نزدیک DLC مجانی میکنی. همین ده میلیون نفری که Remnant رو گرفتن. اگه 40 درصدشون هم DLC رو بخرن، استودیو خیلی سود میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا