اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Monster Hunter Rise از قابلیت کراس پلی و کراس سیو بهره نمی‌برد

سازندگان بازی Monster Hunter Rise برای افرادی که قصد داشتند این عنوان را به همراه دوستان خود بر روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کنند، اخبار ناامیدکننده‌ای دارد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Monster Hunter Rise

مدتی پیش شرکت Capcom تاریخ عرضه عنوان موفق Monster Hunter Rise برای پلتفرم رایانه‌های شخصی را تأیید کرد. پورت PC بازی در اوایل 2022 در دسترس قرار می‌گیرد، اما سوالی که برای بسیاری از کاربران وجود داشت این بود که آیا بازی از قابلیت‌هایی مانند کراس پلی و کراس سیو پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. اکنون کپکام جواب این سوالات را داده و اعلام کرده که قرار دادن قابلیت‌های مذکور برای تیم سازنده، ممکن نبوده است.

این موضوع از طریق صفحه رسمی مجموعه Monster Hunter بر روی توئیتر تأیید شد: «ما درخواست‌های شما برای قابلیت کراس سیو / کراس پلی در MHRise# و Sunbreak# را شنیده‌ایم، اما متأسفانه پس از انجام بررسی در فرایند توسعه، متوجه شدیم که در حال حاضر قادر به قرار دادن آن‌ها نیستیم. همانند همیشه، از بازخوردها و حمایت شما متشکریم.»

با توجه به اینکه امروزه قابلیت کراس پلی و کراس سیو در میان بازی‌های مولتی پلتفرم زیادی دیده می‌شود، شنیدن چنین خبری برای عده‌ای از طرفداران ناامیدکننده است. این در حالی است که کپکام مدتی در مورد قرار دادن چنین قابلیت‌هایی، از کاربران نظرخواهی کرده بود.

در هر صورت، بازی Monster Hunter Rise هم‌اکنون برای نینتندو سوئیچ در دسترس است و در تاریخ 12 ژانویه 2022 (22 دی) برای PC عرضه خواهد شد. فریم ریت و تکسچرهای بهبود یافته، پشتیبانی از رزولوشن 4K و همچنین مانیتورهای فوق عریض، از جمله ویژگی‌های این نسخه هستند. کپکام همچنین مدتی پیش از اکسپنشن Sunbreak نیز رونمایی کرد که در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا