اخبار بازیکامپیوتر

محتویات نسخه PC بازی Monster Hunter Rise مشخص شد

کپکام تأیید کرده که نسخه PC بازی Monster Hunter Rise، شامل تمام هیولاهایی که تاکنون برای بازی عرضه شده‌اند خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Monster-Hunter-Rise

در حالی که کمتر از دو ماه تا انتشار بازی Monster Hunter Rise بر روی رایانه‌های شخصی مانده، شرکت Capcom تمام محتویات زمان عرضه این ورژن را برای کاربران لیست کرده است. نسخه PC در هنگام عرضه، تمام محتویاتی که تا ورژن 3.6.1 برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شده‌اند را در بر دارد.

این محتویات شامل تمام کراس‌اورها، از جمله کراس‌‌‌اور با بازی‌های Okami ،Street Fighter ،Mega Man و Ghosts ‘n Goblins Resurrection می‌شود. کراس‌اور Sonic the Hedgehog که به‌زودی در دسترس کاربران سوئیچ خواهد بود نیز در نسخه PC گنجاده خواهد شد. در کنار اندینگ جدید بازی، کاربران PC همچنین به تمام هیولاهایی که تاکنون عرضه شده‌اند دسترسی خواهند داشت. به گفته کپکام، از فوریه سال 2022 می‌توانیم شاهد هماهنگ شدن محتویات بازی بر روی این دو پلتفرم باشیم.

شایان ذکر است که مدتی پیش تأیید شد نسخه PC و سوئیچ دارای قابلیت کراس پلتفرم و کراس سیو نخواهند بود. بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 12 ژانویه 2022 (22 دی) برای PC منتشر می‌شود. اکسپنشن Sunbreak نیز در تابستان بعدی برای هر دو پلتفرم در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا