اخبار بازی

Monster Hunter برای ویتا تایید شد، صحبت های سونی در مورد نسل بعد


مدیر عامل پلی ستیشن فرانسه، آقای Philippe Cardon اعلام کرد که Monster Hunter در "چند ماه آینده" برای ویتا عرضه خواهد شد.

در گفتگویی که Cardon با سایت فرانسوی Le Point داشت، وی عملکرد نه چندان خوب ویتا در ژاپن را فقدان یک عنوان ویژه در بین عناوین لانچ ویتا عنوان کرده است.

"بازی هایی که برای لانچ ویتا در نظر گرفته شده بودند از هر نظر با سلیقه های مردم ژاپن سازگاری نداشتند و البته یک عنوان ویژه یعنی Monster Hunter در لاین آپ آن کم بود. این عنوان قرار است، چند ماهه دیگر برای Vita عرضه شود".

"در صورتی که این عنوان همان اول در ژاپن برای Vita عرضه می شد، الان ممکن بود کل داستان به گونه ای دیگر رقم بخورد".

Cardon ادامه داد که عناوینی که برای لانچ ویتا در اروپا در نظر گرفته شده اند، بهتر و مناسب تر از لاین آپ ویتا در ژاپن است.

وی اضافه کرد: "ما در حال حاضر باید آرامش خود را حفظ کنیم و همه ی جوانب کار را در نظر بگیریم".

البته باید گفت هنوز بیانیه ی رسمی از طرف سونی و کپکام مبنی بر عرضه ی این عنوان، یعنی Monster Hunter برای ویتا داده نشده است، اما به هر حال با توجه به صحبت های Cardon این موضوع صددرصدی می باشد. ماه پیش در طی گزارشی از یک مجله ی ژاپنی، اعلام شد که این عنوان برای ویتا عرضه خواهد شد، اما بر خلاف صحبت های Cardon مبنی بر عرضه ی آن تا "چند ماه دیگه"، این مجله ی ژاپنی اعلام کرد که این عنوان حداقل نیمه ی دوم 2012 عرضه می شود.

در حالی که داریم به E3 امسال نزدیک می می شویم، شایعات پیرامون نسل بعدی کنسول ها بالا گرفته است.

Cardon در مورد نسل بعدی کنسول ها اظهار داشت: " درسته که شایعات خیلی زیادی در این مورد وجود داره اما من چیزی زیادی نمی توانم [در این مورد] بهتان بگم، Wii وقت کمی رو داره و نینتدو باید دست به کار بشه. اما ما فشار کمتری رویمان است. آخرین کنسولی که این نسل عرضه شد، PS3 بود و احتمالا ما آخرین کمپانی خواهیم بود که چیز جدیدی [کنسول جدیدی] را معرفی خواهیم کرد".
 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا