اخبار بازی

Molyneux:هیچ وقت بازی عالی نساخته ام.

پیتر مرد بسیار جالب و به طرز شگفت انگیزی انتقاد پذیر است.اثر قبلی او 
یعنی Fable II که نمره بسیار عالی 89 درصد از metacritic را در اختیار
دارد،  تا به امروز بیش از 3.5 میلیون فروش داشته.ولی با این همه او در
مصاحبه با MCV هنگام صحبت درباره این بازی از کلماتی مانند:چرند،حقه باز و
جنایتی هولناک استفاده میکند.

او حتی نگرش انتقادی طرفدارانش را نیز با آغوشی باز می پذیرد.او با استفاده
از  نامی مستعار وارد انجمن های مختلف میشود و با ما به بحث و گفت و گو 
می پردازد.چرا اینقدر تواضع؟

با اصرار میگوید:

"اسمش را تواضع یا فروتنی نمیزارم،این عین حقیقته.من یک طراحم و نباید همین
طوری بلند شوم و بگویم که همه چیز خوب و درخشان و عالیست و ما بهترین بازی
را ساخته ایم.چرا؟چون ما همچین بازی ای نساختیم."

 

"الهام گرفتن از
اشتباهات راهیست برای ورود به کلوب بازی های AAA.این همیشه رویای ثابت من
خواهد بود که پا درون این کلوب بزارم.من بازی های خوب زیادی ساختم ولی
هیچوقت از آنها به عنوان یک بازی عالی یاد نمیکنم."

پس Black & White  چی؟یا Populous و  یا Dungeon Keeper ؟

"من هیچوقت بازی نساختم که بتونه وارد Top 5 list  بازی های مردم
شود.شاید شما بعضی را نام ببری ولی فکر نمیکنم حتی شما هم بخوای این کار
را بکنی."

او دست از کار نمیکشه تا این که بلاخره وارد این لیست شود. خود پیتر این لیست را کلوب AAA ها می نامد. (گروهی از سری بازی های ممتاز
موجود در بازار مثل Halo و Call of Duty) او میخواهد که Fable هم بخشی از
این لیست را به خود اختصاص دهد.

"این کلوب 5 میلیونی هاست،هر وقت توانستید اینقدر فروش کنید،میتوانید وارد این کلوب شوید."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا