اخبار بازی

توسعه Modern Warfare 3 فقط 16 ماه طول کشیده است

تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اعلام کردند که به علت اجبار توسعه بازی فقط در 16 ماه، آنان از فشار کاری بالایی رنج کشیده‌اند و درنهایت مجبور به توسعه و انتشار عجله‌ای و ناقص کمپین MW3 شدند.

بیش از دوجین از توسعه‌دهندگان فعلی و سابق Call of Duty به بلومبرگ گفتند که این پروژه در ابتدا صرفا به عنوان یک اکسپنشن (Expansion) برای Modern Warfare 2 در دست توسعه بود که در مکزیک اتفاق می‌افتاد و نیاز به زمان توسعه زیادی نداشت؛ با این حال ظاهرا مدیران Activision به یکباره پروژه را ریبوت کرده و دستور ادامه ساخت آن به عنوان یک دنباله تمام و کمال را به Sledgehammer Games داده‌اند.

برخی از کارکنان که مجبور بودند شب‌ها و آخر هفته‌ها را نیز روی این بازی کار کنند اعلام کردند که احساس غم و ناامیدی می‌کردند، چرا که مدیرانشان به آنها قول داده بودند تا بعد از بازی قبلیشان (Call of Duty: Vanguard) دیگر این نوع از کرانچ کاری را متحمل نشوند.

بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به تازگی انتشار جهانی یافته و به دلیل مشکلات داستانی و کوتاه بودن آن، مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا