اخبار بازی

مادسازها در تلاش برای نجات بازی The day Before!

اخیرا در X (توییتر سابق) فاش شده است که مادسازها در تلاش هستند تا نسخه آفلاین بازی The day Before را امن کنند و در دسترس علاقه‌مندان قرار بدهند.

عنوان The day Before که مدتی پیش، سرانجام بعد از حواشی فراوان عرضه شد، به حدی بد بود که ظرف چند روز باعث تعطیلی استودیو سازنده‌اش شد و فروش نسخه دیجیتالی آن هم متوقف شد تا تهیه این بازی جهان باز و بقا، عملا غیرممکن بشود.

به عنوان یکی از عجیب‌ترین بازی‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده است، The day Before از ابتدا تا انتها ساختگی و به تعبیری یک پوسته خالی بود. پس از چند سال توسعه که با جنجال‌ها، پرونده‌های حقوقی و عدم شفافیت همراه بود، این بازی بالاخره در سطح جهانی منتشر شد و توسط صدها هزارنفر هم خریداری شد؛ اما در نهایت بیش از نیمی از خریداران بخاطر کیفیت بسیار پایین The day Before این بازی را پس دادند و استودیو ناچار به بازپرداخت شد.

تنها چند روز بعد از این قائله استودیو سازنده این عنوان یعنی Fntastic، اعلام کرد که به علت ضرر مالی عظیمی که The day Before به آنان وارد نموده، سرورهای بازی خاموش می‌شوند و خود استودیو هم تعطیل خواهد شد.

اکنون، تیمی از مادسازها درحال کار بر روی راهی برای ایجاد یک نسخه کرکی از قسمت آفلاین این بازی هستند که قابل بازی باشد. دلیل اینکار هم این است که سرورهای بخش آنلاین بازی از ماه بعد برای همیشه خاموش خواهند شد و حتی خریداران بازی هم نمی‌توانند این بخش از The day Before را تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا