اخبار بازی

آقای Miyazaki احتمالا کارگردانی سری بازیهای Souls را به فرد دیگری محول کند

 

آقای Hidetaka Miyazaki، رئیس استودیوی From Software، کارگردان بازی Elden Ring و سری Dark Souls گفته است که احتمال زیادی وجود دارد که او نقش کارگردان را در بازی‌های آینده سولز به فرد دیگری محول کند.

میازاکی در صحبت با IGN گفت: احتمال زیادی وجود دارد که در آینده مسئولیت کارگردانی را به کس دیگری واگذار کنیم. فکر می‌کنم به احتمال زیاد شاهد حضور کارگردان‌های جدید در آینده باشیم. می‌خواهم از آن نقش نظارتی فاصله بگیرم و هدایت و کنترل کامل پروژه‌ها را به افراد جدید بدهم. من فکر می کنم واقعا این بهترین راه و ساده‌ترین راه برای شکوفایی دیگر استعدادها و خلق پروژه‌های جدید است.

تاکنون، تنها پروژه اصلی Souls که میازاکی کارگردانی نکرده است، بازی Dark Souls 2 است. در حالی که Dark Souls 2 با واکنشهای متفاوت بازیکنان روبرو شد، میازاکی Dark Souls 2 را دوست دارد.

میازاکی در رابطه با دارک سولز 2 گفت: شخصاً فکر می‌کنم که این بازی یک پروژه‌ی واقعاً عالی برای ما بود. فکر می‌کنم بدون آن، ما بسیاری از ایده‌های متنوع و جدید را نداشتیم. این ایده‌های جدید به ما برای پیشرفت سری بازیهای سولز کمک زیادی کرد. بازی Dark Souls 2 سبک semi-open world را پیاده‌سازی کرد که پایه و اساس بسیاری از ایده‌های بازی Elden Ring را تشکیل می‌داد. او در پایان گفت: ما توانستیم انگیزه‌ها و ایده‌های متفاوتی را داشته باشیم و ارتباطات متفاوتی را ایجاد کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا