اخبار بازی

Mirror’s Edge Catalyst: برای مبارزه کردن احتیاجی به اسلحه ندارید

مشت، لگد و سرعت تنها سلاح‌های مورد نیاز شما در «Mirror's Edge Catalyst»، خواهند بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
 

جزییات جدیدی از گیم‌پلی «میرورز ادج کتلیست»، بر روی سایت رسمی این عنوان قرار گرفته که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

  • حرکات: نرمی حرکات و نحوه همکاری ذهن و دست‌های شما با کنترلر، کلید موفقیتتان در «میرورز ادج کتلیست» خواهد بود.
  • جنبش: نیروی جنبشی خود را بالا برده و به بالاترین سرعت رسیده تا پرش‌های جسورانه میان سقف‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی انجام دهید. با استفاده از سیستم جدید پیچیدن (در سرعت) برای مدت کوتاهی سرعت خود را (با پیچیدن) در هر جهت افزایش دهید. برای تغییر جهت آنی نیز، می‌توانید از پیچیدن سریع در دو جهت ۹۰ و ۱۸۰ درجه استفاده کنید.
  • پیمایش: با آویزان شدن و پایین آمدن بر روی سیم‌های برق، سریعا به سرعت نهایی خود برسید. تعادل خود در لبه‌های ساختمان را حفظ کرده و سریعا (از حالت ایستاده) به آویزان شدن در کنار ساختمان تغییر مکان دهید. به صورت افقی و عمودی بر روی دیوار‌ها دویده و با کمک لوله‌ها، از روی شکاف‌ و گوشه‌ها عبور کنید.
  • ابزار‌های الکترونیکی: «فیت» برای مبارزه با دشمنانی که مردم شهر «گلس» را در خفقان قرار داده‌اند، جز سرعت، هنرهای رزمی و عزم راسخ به وسیله دیگری احتیاج ندارد. هرچند، وی از تعدادی ابزار برای جابجایی بهتر در شهر استفاده می‌کند.
  • Mag Rope: طنابی که به نقاطی خاص در شهر وصل شده و موقعیت‌های جدید برای جابجا و اثرگذاری بر روی محیط به وجود می‌آورد. 
  • Disruptor: این تکنولوژی جدید که در دستکش «فیت» قرار داده شده است، به اون اجازه می‌دهد تا «KrugerSec»‌ها و سیستم‌های استفاده کننده از هوش مصنوعی را از بین ببرد.
  • مبارزات: شما به تفنگ احتیاج ندارید. از محیط، نیرو جنبشی، و قدرت فیزیکی خود برای مبارزه استفاده کنید.
  • انواع حملات: در مقابل «KrugerSpec» و سایر دشمنان، حملات سریع «فیت» را با یکدیگر ترکیب کنید. با ترکیب ضربات قوی و سریع تعادل دشمن را بهم زده یا به هنگام گیج شدن آن‌ها، برتری را در میدان نبرد از آن خود کنید. از محیط استفاده کرده تا «فوکس» بدست آورید و با ترکیب پشت سر هم ضربات، نیروی جنبشی خود را در طول نبرد حفظ کنید.
  • Flow و Focus: با حفظ حرکات و ضربات خود، «فوکس» بدست آورده و آن را نگه‌دارد. تا زمانی که «فیت» «فوکس» دارد، دشمن نمی‌تواند به او ضربه بزند، هرچند، از دست دادن «فوکس» باعث افزایش قدرت ضربات دشمن خواهد شد. زمانی که «فوکس» «فیت» کامل شود، وی وارد «فلو» خواهد شد. با ورود به حالت «فلو» وضعیتی از هوشیاری برای «فیت» فعال شده که به او اجازه استفاده از حرکات جدید و قویتری می‌دهد.

 

«میرورز ادج کتلیست»، قرار است ۲۴ام می برای رایانه‌های شخصی، X1 و PS4 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا