اخبار بازی

Mirror’s Edge جدید در سبک Open World خواهد بود

اگر با نگاهی منصفانه به عنوان Mirror's Edge نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که با عنوانی خوب طرف بودیم. حال ادامه این عنوان قرار است بصورت Open World ساخته شود. طبق صحبت هایی که مدیریت بخش عناوین EA، آقای Frank Gibeau با IGN داشتند، اعلام کردند که تکه ها برای ساخت ادامه عنوان Free-runnig، برای گسترش فن بیس این فرانچایز، در جای خود نشسته اند.
ایشان توضیح دادند که: "سعی و هدف ما در هر عنوانی، گسترش طرفداران آن است و این امر در دستور کارهای ما بصورت جدی قرار دارد که به سیل عظیمی از مردم برای طرفداری از عناوینمان برسیم؛ که با توجه به شرایط موجود و چیزهایی که در اختیار داریم این کار امکان پذیر است."

Gibeau خاطرنشان کرد که نسخه اول Mirror's Edge چند میلیون نسخه ای فروش داشته اما این چیز مهمی نیست؛ به زبان دیگر این یک فیلم هنری نیست که بخواهیم زیاد بر روی آن حساسیت نشان دهیم و به آن فکر کنیم. به نظر ما این عنوان فرصت این را دارد که در نسخه بعدی خود مجددا پیشرفت کند و دامنه پیشرفتش را افزایش دهد.

ادامه ای بر Mirror's Edge در E3 امسال معرفی شد و طبق گفته های Frank Gibeau این عنوان به سبک Open World Action Adventure خواهد بود. این عنوان، فعلا برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و PC در دست ساخت است و طبق گفته سازنده آن یعنی DICE، این بازی "زمانی که آماده باشد" منتشر خواهد شد!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا