اخبار بازی

Mirror’s Edge جدید بر روی کنسول های نسل حاضر امکان پذیر نبود

Mirror's Edge یک ایده‌‌ی "کاملا نسل بعدی است" که بر روی کنسول های نسل حاضر امکان پذیر نبود. این قسمتی از سخنان Patrick Soderlund،‌ نایب رییس EA Games است. 

در صحبتی که او با Polygon در Gamescom داشت، Soderlund تصریح کرد او بسیار از طرحی که Sara Jansson یکی از تهیه کننده گان برای Reboot سری Mirror's Edge به او نشان داده بود خوشش آمد.

"این طرحی بود که من فکر نمی‌کردم بر‌ روی سخت افزار های قدیمی نسل قبل اجرا شود" او همچنین اضافه کرد: "شاید ما می‌توانستیم به سختی بر روی کنسول های نسل قبل بازی را بسازیم ولی باید از خیلی از قابلیت های بازی چشم پوشی میکردیم. ولی با نسل بعد نیاز به چنین کاری نبود. این واقعا یک ایده‌ی نسل بعدی است."

" اینکه چگونه بازی به وسیله‌ی بازیباز اجرا می‌شود و چه کار هایی بازیباز و Faith قادر خواهند بود در بازی انجام دهند بسیار برای ما مهم بود. ما قسمت های خوب و نکات مثبت Mirror's Edge قبلی را تقویت کردیم و نکات منفی بازی قیلی رو به حداقل رساندیم."

Mirror's Edge یک بازی "Open World اکشن ماجراجویی" است که بر روی کنسول های نسل بعد و PC عرضه خواهد شد در حال حاضر تاریخی برای عرضه آن تایین نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا