اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

لیست شدن بازی Minecraft برای Xbox Series X|S

به‌تازگی سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور آلمان، عنوان ماینکرفت را برای کنسول ایکس باکس سری ایکس|اس لیست کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Minecraft

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سازندگان بازی Minecraft قصد دارند تا با بهره بردن از قابلیت‌های کنسول‌های نسل فعلی، پورت نیتیو Xbox Series X|S ساخته محبوب خود را منتشر کنند؛ چرا که اخیرا این عنوان برای عرضه بر روی کنسول نسل نهمی مایکروسافت لیست شده است.

در حال حاضر کاربران ایکس باکس سری ایکس|اس قادرند تا Minecraft را به‌لطف قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بر روی کنسول خود تجربه کنند. با این وجود، طی دو سال اخیر توسعه‌دهندگان زیادی عناوین قدیمی‌تر خود را با بهبودهای مختلف به کنسول‌های جدید آورده‌اند تا از ویژگی‌هایی مانند لودینگ سریع‌تر بهره ببرند.

البته باید اشاره کرد که استودیوی Mojang یا مایکروسافت تاکنون به‌طور رسمی نسخه نسل نهمی ماینکرفت را معرفی نکرده‌اند، بنابراین باید منتظر ماند و دید که این پورت احتمالی چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه خواهد داشت. همچنین باید دید که آیا کاربران کنسول پلی استیشن 5 نیز پورت نیتیو نسل نهمی این عنوان را دریافت خواهند کرد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا