اخبار بازی

نسخه‌ی Definitive Edition بازی «Middle-earth: Shadow of War» معرفی شد

پس از حدود یک سال از عرضه‌ی بازی «Middle-earth: Shadow of War»، بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت برادران وارنر نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی را با نام «Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition» برای پلتفرم‌های Xbox One ،PlayStation 4 و PC معرفی کرد.

 width=670 height=438 /></p><p style=این نسخه قرار است در تاریخ 28 اوت 2018 (برابر با 6 شهریور 1397) در آمریکای شمالی و در تاریخ 31 اوت 2018 (9 شهریور 1397) در اروپا با قیمت 59.99 دلار (یا 49.99 پوند) منتشر شود.

«Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition» کامل‌ترین و جامع‌ترین نسخه‌ی این بازی خواهد بود و قصد دارد شما را دوباره به سرزمین میانه و دنیای خلق شده توسط جی. آر. آر. تالکین رهسپار کند. هرچند این بار شاهد داستان جدیدی نسبت به منبع اصلی هستید؛ جایی که قرار است یک حلقه‌ی قدرت جدید خلق کنید. در این عنوان اکشن جهان باز، شما می‌توانید در نبردهای عظیم قلعه‌های بزرگی را فتح کنید و با ارتش اختصاصی ارک‌های خود بر موردور چیره شوید، و همه‌ی این ها به لطف «Nemesis System» عملی می‌شوند.

این نسخه علاوه بر بازی اصلی ساخته شده توسط «Monolith Productions»، تمامی بسته‌های الحاقی بازی، به‌روزرسانی‌های رایگان و بهینه‌سازی‌های بازی را در خود جای داده است تا تجربه‌ی کاملی برای طرفداران رقم زند.

محتویات اضافی و گسترش‌دهنده بازی که در این نسخه قرار گرفته است، شامل مرحله‌های اضافی داستانی، ماموریت‌ها، شخصیت‌های قابل‌بازی جدید، قبیله‌های ارک‌ها، سلاح‌ها، قابلیت‌ها، دشمنان و مناطق جدید و ویژگی‌های بسیار دیگری است. چهار بسته‌ الحاقی زیر در این نسخه گنجانده شده‌اند:

  • Slaughter Tribe Nemesis Expansion
  • Outlaw Tribe Nemesis Expansion
  • Blade of Galadriel Story Expansion
  • Desolation of Mordor Story Expansion

همچنین این نسخه‌ به‌روزرسانی‌ها و بهبود‌های رایگان منتشر شده برای بازی را نیز در خود جای داده است که ویژگی‌های زیادی از جمله حذف کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای، بهبود سیستم نمسیس، ارتقا ویژگی‌ها و تجهیزات شخصیت‌ اصلی، فتو مود، دو درجه‌ سختی جدید و … را به بازی اضافه می‌کند.

البته، متاسفانه محتویات اضافی این نسخه به جز بازی اصلی، به صورت پیش‌فرض بر روی دیسک قرار نگرفته است و برای دستیابی به آن‌ها باید آن‌ها را دانلود کرد.

«Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition» در تاریخ 28 اوت 2018 برای Xbox One ،PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا