اخبار بازی

حذف قابلیت‌های آنلاین بازی Middle-earth: Shadow of Mordor در آینده‌ای نزدیک

طبق اعلام سازندگان، کمتر از دو ماه دیگر تعدادی از قابلیت‌های بازی Middle-earth: Shadow of Mordor که به بخش آنلاین آن مربوط می‌شوند، از بازی حذف خواهند شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Middle-earth: Shadow of Mordor

اگر به صفحه خرید Middle-earth: Shadow of Mordor بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن و ایکس باکس و استیم مراجعه کنید، پیامی را می‌بینید که به حذف شدن و پایان یافتن کار برخی از ویژگی‌های آنلاین بازی اشاره دارد. در این پیام می‌خوانیم:

ویژگی‌های مشخصی برای Middle-earth: Shadow of Mordor از تاریخ 31 دسامبر (11 دی) قابل دسترس نخواهند بود.

  • ویژگی Nemesis Forge از دسترس خارج خواهد شد. بنابراین، بازیکنان دیگر نمی‌توانند نمسیس‌های درون بازی را از Middle-earth: Shadow of Mordor به Middle-earth: Shadow of War انتقال دهند.
  • مراحل Vendetta و لیدر بورد غیر قابل دسترس خواهد بود.
  • سرویس WBPlay غیر قابل دسترس خواهد بود، اما دو آیتم اپیک رون Orc Hunter و Gravewalker به‌عنوان پاداش به تمام بازیکنان اهدا خواهد شد.

نکته‌ای که هنوز به‌طور واضح شفاف‌سازی نشده، این است که پس از حذف شدن این ویژگی‌های آنلاین، دریافت اچیومنت‌های بازی چگونه مدیریت می‌شود. برای مثال، یکی از اچیومنت‌های بازی نیازمند انجام دادن یک مرحله Vendetta است. اما به‌زودی این مراحل از بازی حذف می‌شوند و بنابراین انجام آن‌هاغیر ممکن خواهد بود.

در هر صورت، اگر قصد دارید نمسیس‌ها و دنبال کنندگان قوی خود را از Middle-earth: Shadow of Mordor به نسخه دوم سری یعنی Middle-earth: Shadow of War منتقل کنید، تنها تا پایان سال میلادی 2020 زمان دارید تا اینکار را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا