اخبار بازی

Microsot و Nvidia اتحادیه ی بازی های PC را ترک کردند.

index.jpeg

رئیس PC Gaming Alliance آقای Matt ployhar تائید کرد که دو عضو از موسسان این اتحادیه یعنی Microsoft و Nvidia این سازمان غیر دولتی را ترک کردند.

بر اساس گفته های Ployhart این جدایی تاثیری بر آینده ی این اتحادیه نخواهد داشت و آن ها در PCGA همچنان به حرکت رو به جلوی خود برای کمک به توسعه ی بازی ها,ناشرها و سخت افزارها برای ساختن عناوینی بهتر بر روی PC ادامه خواهند داد.

Ployhar ادامه داد:"یک نکته ی کلیدی که ما در حال انجام آن هستیم,ایجاد یک هیئت مشاوران است که بعدا بیشتر درباره ی آن توضیح خواهیم داد.ما این کار را انجام می دهیم تا هم زمان که به شکاف های ایجاد شده میان اعضا رسیدگی می کنیم,بتوانیم افرادی با تخصص های فنی را مشخص و از آن ها استفاده کنیم.

PCGA در سال 2008 با هدف کمک به بازاریابی برای بازی های PC,فراهم کردن تحقیقات برای بازاریابی,مبارزه با Piracy و کمک برای شکل دادن به نحوه ی توسعه ی بازاریابی خارج از محدوده ی خرده فروشی ها تشکیل شد.از اصلی ترین وظایف این سازمان این بود تا اطمینان حاصل کند که صنعت PC Gaming یک تریبون عمومی برای رساندن صدای خود به همگان به عنوان بزرگترین Platform بازی در دنیا دارد.

در پایان Ployhar توضیحی در مورد دلیل ترک این دو عضو سابق این سازمان ارائه نکرد و گفت که ترجیح می دهد خود این دو کمپانی دلیل این کارشان را توضیح دهند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا