اخبار بازی

شایعه: Microsoft یک معرفی را در مراسم The Game Awards انجام خواهد داد

شایعه جدیدی از سوی آقای جف گراب مطرح شده که به یک معرفی از طرف شرکت Microsoft در طول مراسم The Game Awards 2020 اشاره دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X

سال گذشته مایکروسافت در مراسم بهترین بازی سال حضور بزرگ و پررنگی داشت. این کمپانی با معرفی کنسول ایکس باکس سری ایکس و همچنین ارائه یک نمایش خیره‌کننده از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در طی رویداد TGA، افراد زیادی را غافلگیر کرد. اگر شایعه جدید صحت داشته باشد، امسال نیز می‌توانیم انتظار ارائه یک معرفی از سوی مایکروسافت در طی این رویداد را داشته باشیم.

این شایعه از سوی جف گراب، ژورنالیست رسانه ونچربیت مطرح شده است. اخیرا جدیدترین قسمت پادکست GamesBeat Decides منتشر شده و گراب در طی این پادکست، از یک معرفی از سوی مایکروسافت در مراسم The Game Awards خبر داد. البته او جزئیات بیشتری را ارائه نکرد و مشخص نیست که این معرفی، مربوط به نمایش یک بازی یا مربوط به سرویس گیم پس خواهد بود.

او مدتی پیش به ساخت نسخه جدیدی از Forza Horizon و عرضه آن در سال 2021 اشاره کرده بود، بنابراین نمایش این عنوان می‌تواند یکی از معرفی‌های احتمالی مایکروسافت باشد. به هر حال، خوشبختانه چیزی تا زمان برگزاری رویداد The Game Awards 2020 (ساعت 3:00 بامداد جمعه همین هفته) نمانده و اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، به‌زودی معرفی مایکروسافت را خواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا