اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

مایکروسافت سرویس استریم ایکس‌کلود را در آخر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد کرد

سرویس ابری ایکس‌کلود فقط برای تلفن همراه در دسترس است، اما شرکت مایکروسافت اطلاع دارد که تقاضا برای این سرویس بر روی پلتفرم‌های دیگر  نیز وجود دارد.

ایکس‌کلود یا همان گیمینگ ابری ، فعلاً فقط یک گزینه برای تلفن همراه است. اگرچه ممکن است شما از طریق رایانه‌ی شخصی یا ایکس‌باکس وان عضو ایکس‌باکس گیم‌پس باشید، اما نمی توانید بازی‌ها را در بر روی آن دستگاه ها استریم کنید.

Project xCloud

پس چرا این سیستم هنوز برای این پلتفرم‎‌ها عرضه نشده است؟ خوب، معلوم شد که این موضوع فقط به دلیل اولویت‌های مایکروسافت است. رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر امروز در توییتر به این سوال پاسخ داد و توضیح داد که این شرکت قصد دارد سرویس استریم ابری را روی رایانه های شخصی و کنسول ها امکان پذیر کند، البته نه حالا.

اسپنسر با اشاره به توانایی استریم بازی های گیم‌پس در دستگاه های دیگر غیر از تلفن همراه، گفت: “بله، ما می خواهیم این کار را انجام دهیم. “

این موضوع در لیست طولانی از چیزهای جالبی است که تیم ایکس‌کلود بر روی آنها در حال کار است، فقط این مورد کمی پایین‌ لیست است. اما ما می خواهیم بازیکنان کنسول و رایانه‌ای ما بتوانند به راحتی کاربران موبایل قادر به مرور باشند، این یکی از ویژگی‌های خوب ‌گیم‌پس است.

کاملاً قابل درک است که چرا دستگاه‌های تلفن همراه در این حالت بیشترین اولویت را دارند. کاربران کنسول ایکس‌باکس کمتر از کاربران تلفن همراه که دسترسی به دستگاه مخصوص بازی ندارد، به استریم بازی احتیاج دارند. با این وجود اضافه کردن این ویژگی به رایانه‌های شخصی، این امکان را برای میلیون ها لپ تاپ و دیگر ماشین‌های غیر بازی فراهم می‌کند که به کتابخانه‌ی گیم‌پس دسترسی داشته باشند.

سرویس ابری ایکس‌‌باکس گیم‌پس در ما سپتامبر در 22 کشور و مجموعه‌ای با بیش از 150 عنوان بازی راه‌اندازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا