اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت قصد داشت ۳۰۰ میلیون دلار برای آوردن Star Wars Jedi: Survivor به گیم پس، هزینه کند

در ادامه سریال لیک‌های افشا شده از اسناد داخلی مایکروسافت، مشخص شده که ردموندی‌ها چه مقدار هزینه‌ای را برای آوردن بازی‌های معروف و AAA از روز اول عرضه به روی سرویس Game Pass، انتظار داشته‌اند؛ البته برخی از این بازی‌ها، به دلایل دیگری درنهایت به گیم پس، نیامدند.

بطور مثال، مایکروسافت پیش‌بینی می‌کرد که برای آوردن بازی Star Wars Jedi: Survivor از روز اول عرضه به روی سرویسش، باید مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون دلار هزینه کند! همچنین طبق برآوردهای این کمپانی، آوردن بازی‌های Mortal Kombat 1 و Suicide Squad هرکدام ۲۵۰ میلیون دلار خرج برمی‌داشت.

از دیگر بازی‌های معروف این لیست، می‌شود به Dying Light 2 (۵۰ میلیون)، Gotham Knights (۵۰ میلیون)، Assassin’s Creed Mirage (۱۰۰ میلیون) اشاره کرد.

البته در لیست افشا شده مذکور، بازی‌های کم هزینه‌تری هم فهرست شده بودند، مانند: بازی‌های Just Dance، Return to Monkey Island و Baldur’s Gate 3، هرکدام با ۵ میلیون دلار می‌توانستند وارد این سرویس بشوند.

از طرفی ظاهرا آوردن بازی‌هایی مثل GTA V و Red Dead Redemption 2 که مدت زیادی از عرضه‌شان می‌گذرد هم ،«هر ماه ۵ میلیون» برای ردموندی‌ها آب می‌خورد،البته همانطور که بالاتر گفته شد، بیشتر این موارد به دلایل مختلفی ظاهرا کنسل شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا