اخبار بازی

مایکروسافت قصد پایان دادن به فرنچایز Halo پس از جدایی بانجی داشت

فرنچایز Halo

پس از جدا شدن استودیو Bungie خالق فرنچایز Halo و Destiny از شرکت مایکروسافت، وضعیت سری در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. رئیس استودیو 343 خانم Bonnie Ross طی مصاحبه‌ای جالب که توسط وب سایت IGN تهیه شده، اظهار داشت کمپانی مایکروسافت نسبت به ادامه دادن فرنچایز Halo مشکوک بود. «راس» ادامه می‌دهد: ما از همکاری با «استودیو بانجی» دست کشیدیم و از آینده بازی‌های Halo نیز نا مطمئن بودیم. ما حتی از این که Halo 3 آخرین نسخه از سری خواهد بود یا خیر نیز اطمینان نداشتیم.

همان طور که به خاطر دارید، داستان بازی Halo 3 به شیوه خاصی به پایان می‌رسید. خیل کثیری از طرفداران تصور می‌کردند «مستر چیف» قهرمان سری کشته شده باشد. هرچند که این چنین نشد و داستان وی در نسخه‌های چهارم و پنجم Halo ادامه پیدا کرد. دو عنوان مذکور توسط استودیو 343، از تیم‌های داخلی شرکت مایکروسافت که توسط بانی راس تاسیس شده بود توسعه یافت. راس اذعان داشت هنگامی که ایده ساخت نسخه جدید هیلو توسط یک تیم داخلی مطرح شد، واکنش‌های منفی و مخالفی در برابر آن شکل گرفت.

او به خاطر می‌آورد رئیس بخش ایکس باکس آن دوره، Shane Kim با این ایده مخالفت داشت و معتقد بود تیم داخلی ممکن است بلایی سر فرنچایز بیاورد که لایق آن نباشد. یکی دیگر از رؤسای سابق بخش ایکس باکس نیز با این قضیه مخالفت کرد و به عقیده وی ادامه دادن سری بدون خالق اصلی آن‌ (بانجی) امری اشتباه است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا