اخبار بازی

کمپانی «Microsoft» درصدد ساخت عنوانی در سبک «Battle Royale» نیست

سبک «Battle Royale» اخیرا به سبک پرطرفداری تبدیل شده است، از عناوین معروف این سبک میتوان به «Frotnite» و «PUBG» که مخاطبین و درآمد بسیار زیادی را به همراه داشته اند، اشاره کرد. با این حال به نظر نمی‌آید کمپانی «Microsoft» درصدد ساخت عنوانی در این سبک باشد.

Microsoft

آقای «Phil Spencer» رئیس بخش «Xbox» در جواب به یکی از طرفداران این برند، گفت :« میلیون‌ها نفر در حال حاضر عناوین «Battle Royale» رو بازی میکنن. من نمیخوام یک عنوان بتل رویال بسازم چون بقیه این کار رو کردن. بخش بتل رویال «Fortnite» و بازی «PUBG» بسیار بزرگ هستن. انواع متنوعی در سبک بتل رویال توسط سازنده‌های توانایی ساخته میشن. من ترجیح میدم از این عناوین حمایت کنیم مگر اینکه در بخش «First Party» چیز خاصی داشته باشیم که  تفاوتی ایجاد کنه.»

میتوان از این پاسخ اینگونه برداشت کرد که هیچکدام از استدیوهای مایکروسافت در حال حاضر مشغول به ساخت عنوانی مستقل در سبک بتل رویال نبوده و در آینده نیز به دنبال آن نخواهند بود. با این حال هنوز این احتمال وجود دارد که حالت بتل رویال به عنوانی از این کمپانی افزوده شود.

کمپانی مایکروسافت هم اکنون با عنوان «PUBG» همکاری انحصاری دارد که این خود میتواند یکی از دلایلی باشد که این کمپانی قصد ورود به این سبک و رقابت با عناوین دیگر را به وسیله‌ی عنوان مستقل ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا