اخبار بازی

شایعه: شرکت مایکروسافت خرید استودیو Typhoon را به زودی اعلام می‌کند

خرید استودیوهای جدید توسط «شرکت مایکروسافت» در جهت گسترش قدرت بازی‌سازی این شرکت بر کسی پوشیده نیست. همان‌طور که در جریان هستید، در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۱۳ تیم جدید به خانواده مایکروسافت افزوده شدند تا کمبودهای موجود در این بخش را رفع کنند که بر اساس آن‌چه که می‌توان از این خریدها برداشت کرد، به نظر می‌رسد شرکت  مایکروسافت درحال آماده شدن برای حضوری پررنگ در بازار سبک نقش آفرینی است. حال، یکی از اینسایدرهای معروف صنعت بازی که با نام کاربری Klobrille شناخته می‌شود ادعایی درباره جدیدترین خرید مایکروسافت داشته اما پیش از پرداخت به این ادعا بد نیست بدانید که برخی از اطلاعتی  که این شخص در گذشته لو داد پس از مدتی به حقیقت پیوستند؛ پس می‌توان تا  حدودی به حرف‌های او اعتماد کرد. (یکی از اخباری که فاش کرد، خریداری شدن استودیو Obsidian توسط  مایکروسافت بود که کاملاً صحیح از آب درآمد)

شرکت مایکروسافت

طی یکی از توئیت‌هایی که این فرد در اوایل ماه ژانویه منتشر نمود ، وی اشاره به خرید استودیو‌ جدیدی  داشت اما نامی  از آن به صورت مستقیم نبرد، هرچند که با توجه  به حدسیات، یکی از محتمل‌ترین کاندیدهای خریداری شدن توسط  مایکروسافت می‌تواند استودیو Typhoon باشد. اما همه چیز به توئیت Klobrille منتهی نمی‌شود. اکانت رسمی توئیتر «استودیو تایفون» نیز با انتشار یک توئیت حضور اعضای تیم در برنامه Inside Xbox را تأیید نمود. البته در نگاه اول ذهن‌ها به سمت نمایش بازی جدید این استودیو یعنی بازی Journey to the Savage Planet می‌رود اما نکته حائز اهمیت در توئیت استودیو، این جمله است:  «فراموش  نکنید که پوشش خبری کامل تیم ما را در برنامه اینساید ایکس باکس در تاریخ ۵ فوریه از دست ندید.» که باعث می‌شود شایعات خریداری شدن این استودیو بیش از  پیش قوت بگیرند.

به نظر شما فصل دوم خریدهای مایکروسافت از فوریه ۲۰۱۹ آغاز می‌شود؟  آیا شرکت مایکروسافت به طور رسمی خرید استودیو Typhoon را اعلام می‌کند؟ «برنامه اینساید ایکس باکس» در تاریخ چهارشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱:۳۰ بامداد پخش می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا