اخبار بازیایکس باکس 360ایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

شایعه: مولتی پلتفرم شدن برخی از عناوین قدیمی Xbox

گزارش جدید رسانه ویندوز سنترال به این موضوع اشاره دارد که ممکن است عناوین قدیمی شرکت Microsoft، برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شوند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ori بر روی نینتندو سوئیچ

به‌دنبال شایعه پورت شدن بازی Hi-Fi Rush برای نینتندو سوئیچ، اکنون گزارش جالب دیگری منتشر شده که به مولتی پلتفرم شدن عناوین قدیمی ایکس باکس اشاره دارد. جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال در این گزارش مدعی شده که این موضوع، توسط منابع اثبات‌شده و قابل اطمینان مطرح شده است. او گفته که: «مایکروسافت درحال بررسی انتشار برخی از عناوین قدیمی خود بر روی سایر پلتفرم‌ها است.» با این وجود، او می‌گوید که جزئیات دقیق‌تر برنامه‌های مایکروسافت در حال حاضر نامعلوم و تأییدنشده‌ هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گزارش تنها به عرضه عناوین ایکس باکس بر روی کنسول نینتندو سوئیچ اشاره دارد، یا اینکه پلی استیشن نیز در استراتژی مایکروسافت نقشی خواهد داشت. همچنین باید دید که آیا منظور از عناوین قدیمی، بازی‌های نسل هشتمی است یا می‌توان انتظار عرضه مجدد بازی‌های محبوب نسل هفتمی ایکس باکس بر روی پلتفرم‌های دیگر را داشت.

با توجه به عرضه بازی‌های مجموعه Ori و همچنین Quake 2 Remastered بر روی کنسول‌های دیگر، احتمال مولتی پلتفرم شدن سایر عناوین نیز چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. اما همانند همیشه، برای اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر اخبار رسمی از سوی مایکروسافت باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا