اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

شایعه: برگزاری نمایش بزرگ Xbox در ماه ژوئن

طبق گفته چند منبع مختلف، شرکت Microsoft در نظر دارد تا در ماه ژوئن، یک نمایش بزرگ با سبک و سیاق E3 را برگزار کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Xbox

طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در مورد نمایش بعدی ایکس باکس به‌گوش رسیده است. نیک بیکر از پادست Xbox Era اخیرا گزارش داد که دو نمایش مجزا برای ماه‌های می و سپتامبر در نظر گرفته شده، اما جف گراب از GamesBeat مدعی شده که مایکروسافت نمایش بزرگ بعدی خود را در ماه ژوئن و در قالبی شبیه به E3 برگزار خواهد کرد. او در برنامه اخیر خود بر روی VentureBeat گفته:

«احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این مورد به اشتراک خواهم گذاشت، اما زمان برگزاری آن در ماه ژوئن خواهد بود، نه ماه می. خب، شاید آن‌ها برای ماه می و سپتامبر نیز برنامه‌هایی داشته باشند. من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما می‌دانم که آن‌ها برای یک نمایش با قالبی شبیه به E3 در ماه ژوئن در حال برنامه‌ریزی هستند.»

به گفته او، مایکروسافت از همین حالا با شرکای خود مشغول صحبت است تا بازی‌های بزرگی را در این رویداد نمایش دهد. همچنین گراب در صحبت‌های خود اشاره کرد که با توجه به اینکه اکنون در ماه مارچ قرار داریم و این صحبت‌ها در حال حاضر در جریان هستند، مایکروسافت از این مسیر خارج نخواهد شد و در ماه ژوئن نمایش خود را برگزار خواهد کرد. در همین حال، رسانه VGC نیز با تأیید صحبت‌های جف گراب، مدعی شده که اطلاعات مشابهی را از سوی منابع خود دریافت کرده است.

مدتی پیش، رویداد حضوری E3 برای سومین سال متوالی کنسل شد و هنوز برنامه‌های قطعی و دقیقی جهت برگزاری این رویداد به‌صورت دیجیتالی اعلام نشده است. با این وجود، تام هندرسون اخیرا مدعی شده که برنامه‌هایی برای برگزاری E3 با فرمت دیجیتالی وجود دارد و این رویداد به شیوه سال گذشته باز خواهد گشت.

همانند همیشه، باید گفت که این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و اگر صحت داشته باشند، باید منتظر اعلام رسمی از سوی مایکروسافت باشیم. اما انتظارات شما از رویداد احتمالی بعدی ایکس باکس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا