اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت با تمام سرعت در حال توسعه نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس است

از آنجایی که شایعات درمورد پلی استیشن 5 پرو و عرضه آن در سال جاری به گوش می‌رسد، مایکروسافت با تمام سرعت در حال توسعه سخت‌افزار نسل بعدی خود است.

رسانه Windows Central به یک ایمیل داخلی دست پیدا کرده که در آن سارا باند (Sarah Bond)، رئیس ایکس باکس، این موضوع را تایید می‌کند و همچنین از تشکیل تیمی برای حفظ بازی‌های قدیمی خبر می‌دهد.

او در این ایمیل گفته بود: «ما با تمام سرعت در توسعه سخت‌افزار نسل بعدی خود پیش می‌رویم و بر ارائه بزرگ‌ترین جهش تکنولوژی تا به حال و در یک نسل تمرکز کرده‌ایم.» این بازتاب نظرات سارا باند در ماه فوریه گذشته و زمانی است که مایکروسافت از استراتژی‌های چند پلتفرمی خودش رونمایی کرد؛ در حالی که نگرانی‌ها بخاطر خروج ردموندی‌ها از بازار سخت‌افزار و کنسول‌ها به خاطر این خبر در حال افزایش بود، باند در آن زمان گفت که این شرکت «در نقشه راه نسل بعدی و کنسول جدید سرمایه‌گذاری کرده است»، او همچنین قول داد که چیزهای هیجان‌انگیزی درمورد سخت‌افزارشان در تعطیلات تابستانی پیش رو اعلام خواهند کرد.

این ایمیل می‌تواند به ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال هم اشاره داشته باشد. تصاویری که اخیرا از این دستگاه لو رفته، نشان‌دهنده یک نسخه سفید رنگ از سری ایکس است که فاقد درایو نوری است و طبق شایعات بین 50 تا 100 دلار ارزان‌تر از مدل استاندارد است.

با توجه به اینکه مایکروسافت در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد) یک رویداد زنده را میزبانی می‌کند، می‌توان امید داشت که اطلاعات تکمیلی و رسمی درمورد این سخت‌افزارهای جدید در آنجا اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا