اخبار بازی

مایکروسافت در حال توسعه یک chatbot برای XBOX است

سایت The Verge ادعا می کند که مایکروسافت در حال توسعه یک چت بات هوش مصنوعی جدید برای ایکس باکس است. مایکروسافت وجود این ربات را تایید کرده است. The Verge می‌گوید چت بات جدید یک شخصیت متحرک است که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. این ربات به سؤالات مربوط به پشتیبانی و مشکلات در پرداخت و موارد دیگر پاسخ می‌دهد. در روزهای اخیر، مایکروسافت چت بات ایکس باکس با نام Xbox Support Virtual Agent را در دسترس برخی از بازیکنان قرار داده است که نشان می‌دهد که این چت بات می‌تواند زودتر برای بازیکنان عرضه شود. با این حال، مایکروسافت هنوز به طور رسمی این چت بات را معرفی نکرده است.

The Verge می‌گوید: در خلال جلسه ایکس‌باکس که در اوایل سال جاری برگزار شد، مدیران مایکروسافت چشم‌انداز Xbox Everywhere را معرفی کردند که شامل نوآوری در هوش مصنوعی و استفاده از آن به‌عنوان بخش کلیدی در این پروژه‌ی جاه‌طلبانه بود.

ایکس باکس تنها سازنده و ناشر کنسولی نیست که از هوش مصنوعی استفاده می کند. همین ماه گذشته، گفته شد که پلی استیشن از یک ارتقاء دهنده هوش مصنوعی به نام PSSR در کنسول PlayStation 5 Pro استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد که استفاده از هوش مصنوعی بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر در صنعت بازی است و مطمئناً تعجب نخواهیم کرد اگر اخبار و اطلاعیه‌ها درباره شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند بیشتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا