اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

شایعه: Microsoft برای تصاحب چندین استودیو ژاپنی اقدام کرده است

طبق گزارش بلومبرگ، شرکت Microsoft جهت خرید چندین استودیو در ژاپن با توسعه‌دهندگان ژاپنی صحبت‌هایی را انجام داده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مجموعه Xbox Game Studios

با خریداری شدن زنیمکس توسط Microsoft، خانواده Xbox Game Studios به‌شکل قابل توجهی گسترش می‌یابد. چند ماه دیگر پس از نهایی شدن این قرارداد، 8 استودیوی دیگر به استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اضافه می‌شوند؛ اما این بدین معنی نیست که کار مایکروسافت با خرید استودیوهای بیشتر تمام شده است.

بلومبرگ مدعی شده که مایکروسافت در این مدت با چندین استودیو کوچک و بزرگ ژاپنی به‌منظور خرید آن‌ها در حال صحبت بوده است. طبیعتا نام این توسعه‌دهندگان و نتیجه گفت و گوها به دلایل واضح مخفی می‌ماند، اما بلومبرگ در گزارش خود عنوان کرد که تاکنون قراردادی با نام‌های بزرگ این کشور بسته نشده.

در همین حال مدیر عملیاتی ایکس باکس در آسیا، آقای Jeremy Hinton به بلومبرگ گفته که مایکروسافت همیشه از گفت و گو با سازندگانی که ترکیب خوبی را تشکیل می‌دهند استقبال می‌کند. او عنوان کرد با اینکه خریدهای بیشتر یکی از احتمالات به‌شمار می‌رود، اما در حال حاضر چیزی برای معرفی وجود ندارد.

پس از نهایی شدن قرارداد با زنیمکس، استودیو Tango Gameworks (خالقان سری The Evil Within و بازی GhostWire: Tokyo) به‌عنوان یک استودیوی فرست پارتی ژاپنی به مایکروسافت ملحق می‌شود. مطمئنا دیدن اینکه کدام یک از دیگر استودیوهای واقع در ژاپن به جمع استودیوهای مایکروسافت اضافه خواهد شد، جالب خواهد بود.

مطالب پیشنهادی:

نوشته های مشابه

‫29 دیدگاه ها

  1. داداش 50 درصد عدد خیلی بزرگیه ها!!!!!
    شاید مایکروسافت 50 تا استودیو داشته باشه ولی اینکه نصف صنعت گیم دستش باشه میدونی میشه چقدر؟
    این اصلا نشدنیه مدیریت سخت تو این وضع باید یه تعادلی برقرار بشه + حقوق رو هم در نظر بگیر.
    .
    .
    .
    .
    قانعم کن که 50درصد استودیو ها رو میتونه بخره

    قرار نیست ماکرو دخالتی تو مسیر کاری استدیو ایجاد کنه!
    همینطور که برای دابل فاین ایجاد نکرده و بعد دو سال از فرست پارتی شدنشون میگن مارو بما بودجه بیشتر و امکانات بیشتر داد تا بهتر و باکیفیت بهری به اهدافمون برسیم و دیگه نگران صعف عملگرد و فروش بازیامون نباشیم!
    خوب درسته ستدیوهای کوچک تری مثل کامپاژن و دابل فاین نیاز هست تیم مدیریتی xgs حتی تو مواردی دخالت هم بکنن تو روند کاری استدیو دخیل بشن تا استدیوها بهترین تصمیم رو برای پیشرفت استدیوهاشون بگیرن اما همونطور که تاد گفت ماکرو تقریبا دستشونو تو تصمیم گیری کاملا باز گذاشتن و به لطف وجود گیم پس نگرانی هم بابت محدودیت تجربه پلیر و سخت افزار وجود نداره و در قالب گیم پس یا شاید حتی خارج از گیم پس هرچیزی رو که تولید میشه امکان عرضه دارن.
    پس تقریبا با خریدشون چیزی تو تیم مدیریتی تغییر نکرده که با تیم مدیریتی ماکرو رو با چالش رو برو کنه و یا کسری درامد و بودجه ای وجود نداره که ماکرو بگه حالا که انحصاری گیم پس قرار محتوا تولید بشه ممکنه کمبود بودجه ای یا کمبود پلیر داشته باش که بر اساس اون ضعفی به لحاظ مدیریت منابع مالی پیش رو داشته باشن
    ماکرو با هر خریدی که میکنه اول قدرت مالی و شرایط کاری بهتر رو ارایه میده و بعد با شرایط تولید قبل با حدالقل دخالت اما با اطمینان از سرمایه گذاریش پروژه هارو نظارت میکنه همین
    بچه نون خور نیروی کارگر که اضافه نمیکنه بخاد درگیر مستقیم با تبعات هر نیرو و هر تیم بشه

  2. داداش 50 درصد عدد خیلی بزرگیه ها!!!!!
    شاید مایکروسافت 50 تا استودیو داشته باشه ولی اینکه نصف صنعت گیم دستش باشه میدونی میشه چقدر؟
    این اصلا نشدنیه مدیریت سخت تو این وضع باید یه تعادلی برقرار بشه + حقوق رو هم در نظر بگیر.
    .
    .
    .
    .
    قانعم کن که 50درصد استودیو ها رو میتونه بخره

    من در مورد اینکه قراره چند استدیو و ناشر خریده بشن نظری ندارم اما در مورد مدیریت باید عرض کنم که استدیو های مستقل میرن زیر چتر xgs و ولی ناشرها ادغامشون عمودی خواهد بود و مدیریت فعلی شون به صورت نیمه مستقل به کار ادامه میدن

  3. اون دسته از ذوستانی که تعداد فعلی!!! فقط فعلی ماکرو سافت رو با سونی مقایسه میکنن باید تو دیگاهشون تجدید نظر کنن.
    ماکروسافت تا قبل گیم پس قصد رقابت تو بازار کنسول خونگی رو داشت.
    الان با گیم چه رویه ای رو در نظر گرفته؟
    نت فیلیکس شدن تو گیم به هیچ وجه با ۲۳ تا استدیو شدنی نیست و رقابت دیگه نو حوزه کنسول خونگی نیست!
    حاظرم سر هرچیزی که بفرمایید شرط ببندم ماکروسافت 2023 حدالقل مالک 50% استدیو های صنعت گیم هست!!!
    مانعی هم سر راهش نیست
    موفقیت سرویس گیم پس +XCLOUD کافیه تا با سرمایه گذاری هنگفت ماکرو از هد اکس باکس گرفته تا هد کمپانی ماکروسافت مصتعد و مصمم پیگیر پلن خریدهای مختلفشون تو بازه زمانی مختلف باشن که به نزدیک ترین نتیجه دلخواهشچن برسن
    پس دیگه رقابت با سونی مطرح نیست!
    فقط کافیه گیم پس موفق باش ماکرو انقدر پرقدرت این نسل رو پایه سازی کرده که نسل بعد فقط کافیه از کارهایی که نسل نهم انجام داده خروجی بگیره و یوزر جمع کنه همین

    داداش 50 درصد عدد خیلی بزرگیه ها!!!!!
    شاید مایکروسافت 50 تا استودیو داشته باشه ولی اینکه نصف صنعت گیم دستش باشه میدونی میشه چقدر؟
    این اصلا نشدنیه مدیریت سخت تو این وضع باید یه تعادلی برقرار بشه + حقوق رو هم در نظر بگیر.
    .
    .
    .
    .
    قانعم کن که 50درصد استودیو ها رو میتونه بخره

  4. اون دسته از ذوستانی که تعداد فعلی!!! فقط فعلی ماکرو سافت رو با سونی مقایسه میکنن باید تو دیگاهشون تجدید نظر کنن.
    ماکروسافت تا قبل گیم پس قصد رقابت تو بازار کنسول خونگی رو داشت.
    الان با گیم چه رویه ای رو در نظر گرفته؟
    نت فیلیکس شدن تو گیم به هیچ وجه با ۲۳ تا استدیو شدنی نیست و رقابت دیگه نو حوزه کنسول خونگی نیست!
    حاظرم سر هرچیزی که بفرمایید شرط ببندم ماکروسافت 2023 حدالقل مالک 50% استدیو های صنعت گیم هست!!!
    مانعی هم سر راهش نیست
    موفقیت سرویس گیم پس +XCLOUD کافیه تا با سرمایه گذاری هنگفت ماکرو از هد اکس باکس گرفته تا هد کمپانی ماکروسافت مصتعد و مصمم پیگیر پلن خریدهای مختلفشون تو بازه زمانی مختلف باشن که به نزدیک ترین نتیجه دلخواهشچن برسن
    پس دیگه رقابت با سونی مطرح نیست!
    فقط کافیه گیم پس موفق باش ماکرو انقدر پرقدرت این نسل رو پایه سازی کرده که نسل بعد فقط کافیه از کارهایی که نسل نهم انجام داده خروجی بگیره و یوزر جمع کنه همین
  5. اینایی که میگن با سگا موافق نیستن میدون سگا ده برابر این استدیوهایی هست که مینویسین؟ منم موافق نیستم چون دیگه عملا میره سمت مونوپلی .

    سگا یک قلم فقط Creative Assembly ایش 780 نفره (جمع ناتی داگ+سانتامونیکا) . یا Relic اش 300 نفر. نمیدونم Atlus یا 300 نفر. 7 تا استدیو غربی داره و 5 تا ژاپنی. یعنی همین یک خرید 12 تا استدیو اضافه میکنه به ماکرو.

    به صورت کلی به نظرم الان ماکرو واقعا به حد کافی استدیو داره و بهتره روی همینا سرمایه گذاری کنه (23 تا). :D سونی هم فکر کنم 13-14 تا داره که کاملا پوشش میده در طول نسل کنسولش را . ماکرو الان تعداد استدیوهاش بیشتر از سونیه و تازه بزرگتر هم هستند. پس همینا را خوب مدیریت کنه میتونه خروجی خیلی خوبی داشته باشه.

    ببین برادر اگه مایکرو تمام استدیوهای(مستقل)دنیا رو بخره فکرم نمیکنم شامل انحصارگری قرار بگیره،انحصارگری زمانیه که مایکرو بخواد به فرض سونی یا نیتندو رو که رقیبش هستن رو بخره و اونارو از دور خارج کنه،
    خرید ناشرها و استدیوهای بیشتر برای هدفی که xbox داره و اونم پیشرفت و بزرگ شدن xbox game pass هستش جز واجباته

  6. اینایی که میگن با سگا موافق نیستن میدون سگا ده برابر این استدیوهایی هست که مینویسین؟ منم موافق نیستم چون دیگه عملا میره سمت مونوپلی .

    سگا یک قلم فقط Creative Assembly ایش 780 نفره (جمع ناتی داگ+سانتامونیکا) . یا Relic اش 300 نفر. نمیدونم Atlus یا 300 نفر. 7 تا استدیو غربی داره و 5 تا ژاپنی. یعنی همین یک خرید 12 تا استدیو اضافه میکنه به ماکرو.

    به صورت کلی به نظرم الان ماکرو واقعا به حد کافی استدیو داره و بهتره روی همینا سرمایه گذاری کنه (23 تا). :D سونی هم فکر کنم 13-14 تا داره که کاملا پوشش میده در طول نسل کنسولش را . ماکرو الان تعداد استدیوهاش بیشتر از سونیه و تازه بزرگتر هم هستند. پس همینا را خوب مدیریت کنه میتونه خروجی خیلی خوبی داشته باشه.

    نیرو داره ولی خروجی خوبی نداره ارزش ۳ یا ۴ میلیارد خرج رو نداره فرانچایزاش واقعا تازه معلوم نیس با کمک مایکرو به اوج برگرده یا نه با مبلغ کمتر میشه فرام سافتور رو خرید

  7. اینایی که میگن با سگا موافق نیستن میدون سگا ده برابر این استدیوهایی هست که مینویسین؟ منم موافق نیستم چون دیگه عملا میره سمت مونوپلی .

    سگا یک قلم فقط Creative Assembly ایش 780 نفره (جمع ناتی داگ+سانتامونیکا) . یا Relic اش 300 نفر. نمیدونم Atlus یا 300 نفر. 7 تا استدیو غربی داره و 5 تا ژاپنی. یعنی همین یک خرید 12 تا استدیو اضافه میکنه به ماکرو.

    به صورت کلی به نظرم الان ماکرو واقعا به حد کافی استدیو داره و بهتره روی همینا سرمایه گذاری کنه (23 تا). :D سونی هم فکر کنم 13-14 تا داره که کاملا پوشش میده در طول نسل کنسولش را . ماکرو الان تعداد استدیوهاش بیشتر از سونیه و تازه بزرگتر هم هستند. پس همینا را خوب مدیریت کنه میتونه خروجی خیلی خوبی داشته باشه.

  8. بنظرم نهایت کار اینه که مایکروسافت یه قرارداد مثلا ۱۰ ساله با فرام ببنده تهش همین بالاتر از این در نظرم نیست.
    کادوکاوا یه طرف قضیه
    غیرت ژاپنی یه طرف
    یه چیز دیگه هم هست سونی الان تند تند داره غول های انیمه رو می‌خره خب اگه کادوکاوا هم بخره…. یا ایزد منان.
    و حالا یه چیز دیگه
    ONE MORE THEORY
    اگه مایکروسافت
    اگه
    اگه است ها
    ولی
    اگه
    اـ
    گـ
    ـه
    بیاد
    کوجیما پروداکشنز رو بخره…………………….
    به فضای فان اون روز فکر کنید.
    من که ۲×۲ تا ۴ تای ذهن مریضم میگه این و اون نمیشن. تامام.
  9. منم نگفتم نمیخواد از بازار ژاپن سهمی داشته باشه مایکرو گفتم این کار تقریبا براش غیر ممکنه برای این کار حداقل باید دو تا ناشر خفن ژاپنی بخره با 2 3 تا استودیو حل نمیشه زمان 360 دو تا استودیو خفن ار پی جی ساز خرید و احداث کرد مایکرو و بازی های خوبی هم دادن بیرون ولی به هیچ وجه تو بازار ژاپن راه به جایی نبرد مایکرو بهتره فعلا جاش تو اروپا و اسیا و امریکا رو تثبیت کنه و از زیر سایه سونی بیاد بیرون بعدش برنامه ریختن برای بازار ژاپن منطقی به نظر میرسه ولی الان چیزی جز پول حروم کردن نیست این کار

    این دو تا استودیویی که تو ژاپن تاسیس کردن زمان ۳۶۰ که میگی عاقبتشون چی شد ؟؟ ۳۶۰ موفقیت خوبی تو ژاپن کسب کرد اتفاقا

  10. داداش من تو یه جا دیگه همین بحث بود صحبت های یکی رو گوش کردم . خلاصه بگم.
    مایکروسافت با این کار میخواد بازار ژاپن رو بدست بگیره. کاربرای ژاپنی به شدت تو خرج کردن برای بازی دست و دل بازن.
    گفته بود ژاپن با اینکه گیمرهاش نسبت به بقیه جاها کمترن ولی بیشترین مبلغ رو پرداخت میکنند.
    و مایکروسافت هم از پول بدش نمیاد.
    و یه سری توضیحات دیگه هم داده بود که کلا این منظور رو میرسونیم مایکروسافت دنبال پولی که تو ژاپن ریخته و میخواد یه سهمی بهش برسه.
    جالب بود حرف هایش خلاصه.
    حالا باید دید چی میشه. من هم مثل شما و خیلی های دیگه فکر میکردم مایکروسافت باید بره دنبال بازار غرب ولی ظاهراً اصل قضیه چیز دیگه ای.
    راستی یه چیزهم یادم اومد اونجا گفته بود ب سهم مایکروسافت تو بازار ژاپن 0.1 درصده.
    حدود ۷۰ درصد نزدیک همین عدد دست نینتندو بقیش هم سونی.
    خیلی برام جالبه چطور می‌خوان این ۰.۱ رو لا اقل بکنن ۲ .
    شاید هم اصلا روی اینترنت و xCloud سرمایه گذاری کردند.

    منم نگفتم نمیخواد از بازار ژاپن سهمی داشته باشه مایکرو گفتم این کار تقریبا براش غیر ممکنه برای این کار حداقل باید دو تا ناشر خفن ژاپنی بخره با 2 3 تا استودیو حل نمیشه زمان 360 دو تا استودیو خفن ار پی جی ساز خرید و احداث کرد مایکرو و بازی های خوبی هم دادن بیرون ولی به هیچ وجه تو بازار ژاپن راه به جایی نبرد مایکرو بهتره فعلا جاش تو اروپا و اسیا و امریکا رو تثبیت کنه و از زیر سایه سونی بیاد بیرون بعدش برنامه ریختن برای بازار ژاپن منطقی به نظر میرسه ولی الان چیزی جز پول حروم کردن نیست این کار

  11. دوست خوب من
    درسته آمار سولزبازا بالاست. یکیشم خودم.
    بله سخت بودن دلیل برا گیم پس نپسند بودن نیست.
    ولی وقتی شما میخوای بازی مناسب گیم پس رو در نظر بگیری نباید به همین جامعه گیمری اطرافت توجه کنی.
    باید خیل عظیم کژوال بازا هم در نظر بگیری.
    حالا شایدم بیاد رو گیم پس شایدم من اشتباه کنم و منافاتی با گیم پس نداشته باشه والله من که از خدامه چهار نفر بیشتر بتونن این گیم رو تجربه کنن بلکه اونا هم عاشق فضای سولزبورنی بشن.
    بهر حال ایده و نظر من اینه که فرام سافتور رو کسب بهش دست نمیزنه و ترد پارتی میمونه.
    امیدوارم بمونه.
    من بیشتر از مایکروسافت از سونی میترسم.
    گذشته این استودیو عجیب با سونی گره خورده.
    دیمن سولز، بلاد بورن
    ولی البته این استودیو هم این چند وقت خیلی متمایل بوده به اکس باکس. تقریبا تمام رونمایی های جدیدشان اول تو کنفرانس های مایکروسافت بوده.
    در هر دو حالت هم پیوند داره با هر دو شرکت.

    اتفاقا بهتره هر چی سخت تر باشه ملت مدتها طول میکشه بازیو تموم کنن و هی باید گیم پس رو تمدید کنن و اون کاربر موندگار میشه و مایکروسافت هم اینو میخواد :D:D:D:D:D

  12. اصلا به نظر من استودیو ها و ناشرای ژاپنی هیچ کدوم به درد مایکرو نمیخورن همشون یا پوکیدن مثل konami یا بازی هاشون اکثر فن بیسش برای ژاپنیاست مثل squreenix مگر این که مایکرو بخواد با این کار دل ژاپنیا رو به دست بیاره کنسولش فروش کنه تو ژاپن که بعید میدونم همچین چیزی اصلا ممکن باشه خیلی باید انرژی و پول و وقت صرف کنه کشوری که سونی و نینتندو توشن جایی برای مایکرو نداره گزینه ها این پایینن
    sega atlus قیمتش بالاست بازی و استودیو خوبی هم نداره به اون صورت اونایی هم که داره بازی هاش به درد ژاپن بیشتر میخورن مثل smt و yakuza و persona اکثرا هم برای سونی نینتدو بازیاش بودن
    konami که پوکیده یه سری ایپی خوب داره اگه بتونه ایپی ها رو بخره یا اجاره کنه خوبه ولی انگار سونی از قبل رفته تو کارش و بهترم هست مایکرو نره مدیریت و استودیو درست حسابی نداره میزنه بیشتر میپوکونه ایپی ها رو
    squre هم گرونه هم فن بیسش ژاپنیه و اکثرا با سونی و نینتندو کار کرده انتخاب اصلا خوبی نیست البته اگه بخش اروپاییش رو بخواد بخره شامل استودیو های crystal dinamics و چند تا دیگه خوبه
    capcom گرونه و نبینم کسی فکر انحصاری کردن re و devil باشهx-(
    platinum هم گرونه هم میخوان مستقل باشن
    namco bandai بد نیست همچی خوبم نیست
    from software تقریبا میشه گفت نشدنیه خیلی فن بیسم نداره بازیاش رو کنسول مایکرو
    tecmo koei اینم زیاد پوخی نیست
    sony غیرممکن
    nintendo غیرممکن
    دیگه فکر کنم همینان مهماشون بقیه زیاد مالی نیستن حداقل برای بازار امریکا مالی نیستن بهترین انتخاب همون بخش اروپایی squre هست به نظر من و همینطور ubisoft با اینکه ژاپنی نیست ولی انتخاب خیلی خوبیه قیمت پایینه و سهامش هر روز بی ارزش تر از دیروز یه عالمه ایپی خوب داره و همینطور چند تا استودیو نسبتا خوب برای بازار امریکا هم خوبه بازیاش فقط اگر بتونه استودیو هاش رو مایکرو خوب مدیریت کنه و از این منجلاب که چند سال توشن بیرون بیاره

    داداش من تو یه جا دیگه همین بحث بود صحبت های یکی رو گوش کردم . خلاصه بگم.
    مایکروسافت با این کار میخواد بازار ژاپن رو بدست بگیره. کاربرای ژاپنی به شدت تو خرج کردن برای بازی دست و دل بازن.
    گفته بود ژاپن با اینکه گیمرهاش نسبت به بقیه جاها کمترن ولی بیشترین مبلغ رو پرداخت میکنند.
    و مایکروسافت هم از پول بدش نمیاد.
    و یه سری توضیحات دیگه هم داده بود که کلا این منظور رو میرسونیم مایکروسافت دنبال پولی که تو ژاپن ریخته و میخواد یه سهمی بهش برسه.
    جالب بود حرف هایش خلاصه.
    حالا باید دید چی میشه. من هم مثل شما و خیلی های دیگه فکر میکردم مایکروسافت باید بره دنبال بازار غرب ولی ظاهراً اصل قضیه چیز دیگه ای.
    راستی یه چیزهم یادم اومد اونجا گفته بود ب سهم مایکروسافت تو بازار ژاپن 0.1 درصده.
    حدود ۷۰ درصد نزدیک همین عدد دست نینتندو بقیش هم سونی.
    خیلی برام جالبه چطور می‌خوان این ۰.۱ رو لا اقل بکنن ۲ .
    شاید هم اصلا روی اینترنت و xCloud سرمایه گذاری کردند.

  13. اصلا به نظر من استودیو ها و ناشرای ژاپنی هیچ کدوم به درد مایکرو نمیخورن همشون یا پوکیدن مثل konami یا بازی هاشون اکثر فن بیسش برای ژاپنیاست مثل squreenix مگر این که مایکرو بخواد با این کار دل ژاپنیا رو به دست بیاره کنسولش فروش کنه تو ژاپن که بعید میدونم همچین چیزی اصلا ممکن باشه خیلی باید انرژی و پول و وقت صرف کنه کشوری که سونی و نینتندو توشن جایی برای مایکرو نداره گزینه ها این پایینن
    sega atlus قیمتش بالاست بازی و استودیو خوبی هم نداره به اون صورت اونایی هم که داره بازی هاش به درد ژاپن بیشتر میخورن مثل smt و yakuza و persona اکثرا هم برای سونی نینتدو بازیاش بودن
    konami که پوکیده یه سری ایپی خوب داره اگه بتونه ایپی ها رو بخره یا اجاره کنه خوبه ولی انگار سونی از قبل رفته تو کارش و بهترم هست مایکرو نره مدیریت و استودیو درست حسابی نداره میزنه بیشتر میپوکونه ایپی ها رو
    squre هم گرونه هم فن بیسش ژاپنیه و اکثرا با سونی و نینتندو کار کرده انتخاب اصلا خوبی نیست البته اگه بخش اروپاییش رو بخواد بخره شامل استودیو های crystal dinamics و چند تا دیگه خوبه
    capcom گرونه و نبینم کسی فکر انحصاری کردن re و devil باشهx-(
    platinum هم گرونه هم میخوان مستقل باشن
    namco bandai بد نیست همچی خوبم نیست
    from software تقریبا میشه گفت نشدنیه خیلی فن بیسم نداره بازیاش رو کنسول مایکرو
    tecmo koei اینم زیاد پوخی نیست
    sony غیرممکن
    nintendo غیرممکن
    دیگه فکر کنم همینان مهماشون بقیه زیاد مالی نیستن حداقل برای بازار امریکا مالی نیستن بهترین انتخاب همون بخش اروپایی squre هست به نظر من و همینطور ubisoft با اینکه ژاپنی نیست ولی انتخاب خیلی خوبیه قیمت پایینه و سهامش هر روز بی ارزش تر از دیروز یه عالمه ایپی خوب داره و همینطور چند تا استودیو نسبتا خوب برای بازار امریکا هم خوبه بازیاش فقط اگر بتونه استودیو هاش رو مایکرو خوب مدیریت کنه و از این منجلاب که چند سال توشن بیرون بیاره
  14. حالا چرا فکر می‌کنی که FromSoftware فقط قراره که بازیای سخت و سولزبورن بسازه؟ چون چند بازی اخیرشون تو اون سبک و سیاق و سخت و مردافکن بودند معنیش این نیست که چیز دیگه‌ای نمی‌تونن بسازن!
    البته که اگر مایکروسافت هم بازی سولزبورن انحصاری داشته باشه براش خوبه…

    بنظرم فرام سافتور بهتره فقط تو این فرمول بازی بسازه بنظرم سردمدار این سبک هستن و یه چیز دیگه این که چرا شما فکر میکنید نمیشه این فرمول رو به سبک و سیاق های دیگه برد؟ بنظرم میازاکی به راحتی از پسش برمیاد همون‌طور که سکیرو با اون تفاوت هاش نسبت به دیگر سولزبورن ها اومد و عالی ظاهر شد. یا الدر رینگ که قراره جهان باز وسیعی باشه.
    این استودیو سردمدار این سبک و من مطمئنم میازاکی می‌تونه این رو گسترش بده چون ایده هایش رو هم داره.
    مثلا یادتون نیست پارسال میازاکی تو یکی از مصاحبه هایش گفت یه ایده درباره یه بازی بتل رویال داره! خوب شما فکر کن بتل رویال و سولزبورن به هم میخونن؟ در درجه اول من میگم نه، ولی بنظر خودم میازاکی ایده هایش همیشه جاه طلبانه و پیشرو و می‌تونه این کار رو به نحو احسنت انجام بده.

  15. دوست خوب من
    درسته آمار سولزبازا بالاست. یکیشم خودم.
    بله سخت بودن دلیل برا گیم پس نپسند بودن نیست.
    ولی وقتی شما میخوای بازی مناسب گیم پس رو در نظر بگیری نباید به همین جامعه گیمری اطرافت توجه کنی.
    باید خیل عظیم کژوال بازا هم در نظر بگیری.
    حالا شایدم بیاد رو گیم پس شایدم من اشتباه کنم و منافاتی با گیم پس نداشته باشه والله من که از خدامه چهار نفر بیشتر بتونن این گیم رو تجربه کنن بلکه اونا هم عاشق فضای سولزبورنی بشن.
    بهر حال ایده و نظر من اینه که فرام سافتور رو کسب بهش دست نمیزنه و ترد پارتی میمونه.
    امیدوارم بمونه.
    من بیشتر از مایکروسافت از سونی میترسم.
    گذشته این استودیو عجیب با سونی گره خورده.
    دیمن سولز، بلاد بورن
    ولی البته این استودیو هم این چند وقت خیلی متمایل بوده به اکس باکس. تقریبا تمام رونمایی های جدیدشان اول تو کنفرانس های مایکروسافت بوده.
    در هر دو حالت هم پیوند داره با هر دو شرکت.

    حالا چرا فکر می‌کنی که FromSoftware فقط قراره که بازیای سخت و سولزبورن بسازه؟ چون چند بازی اخیرشون تو اون سبک و سیاق و سخت و مردافکن بودند معنیش این نیست که چیز دیگه‌ای نمی‌تونن بسازن!
    البته که اگر مایکروسافت هم بازی سولزبورن انحصاری داشته باشه براش خوبه…

  16. آمار کاملا خلاف صحبت شما رو نشون میدن. سخت بودن به معنای همه‌پسند نبودن نیست اتفاقا. فرام‌سافتور با سری دار‌ک‌سولز قدم به سمت ساخت بازیای همه‌پسند گذشت و گل سرسبدش هم Dark Souls 3 با فروشی بیش از ۱۰ میلیون بود.
    حتی سکیرو هم با وجود گیم‌پلی متفاوت، IP جدید بودن و نداشتن پشتوانه فن‌بیس سری دارک سولز بیش از ۵ میلیون نسخه شیپ کرد.

    دوست خوب من
    درسته آمار سولزبازا بالاست. یکیشم خودم.
    بله سخت بودن دلیل برا گیم پس نپسند بودن نیست.
    ولی وقتی شما میخوای بازی مناسب گیم پس رو در نظر بگیری نباید به همین جامعه گیمری اطرافت توجه کنی.
    باید خیل عظیم کژوال بازا هم در نظر بگیری.
    حالا شایدم بیاد رو گیم پس شایدم من اشتباه کنم و منافاتی با گیم پس نداشته باشه والله من که از خدامه چهار نفر بیشتر بتونن این گیم رو تجربه کنن بلکه اونا هم عاشق فضای سولزبورنی بشن.
    بهر حال ایده و نظر من اینه که فرام سافتور رو کسب بهش دست نمیزنه و ترد پارتی میمونه.
    امیدوارم بمونه.
    من بیشتر از مایکروسافت از سونی میترسم.
    گذشته این استودیو عجیب با سونی گره خورده.
    دیمن سولز، بلاد بورن
    ولی البته این استودیو هم این چند وقت خیلی متمایل بوده به اکس باکس. تقریبا تمام رونمایی های جدیدشان اول تو کنفرانس های مایکروسافت بوده.
    در هر دو حالت هم پیوند داره با هر دو شرکت.

  17. اگه نگیم همه ی استودیوهای ژاپنی درست و حسابی ، اکثرشون از اون اوایل یه جورایی با سونی همکاری های مختلف داشتن ، از بازیای انحصاری توی نسل های قبل بگیر تا همکاری توی محتواهای مختلف :D حالا هر کدوم اینا که بخوان توسط ماکرو خریده بشن واکنش سونی یه همچین چیزی میشه :

    View attachment 178826

    اسکور که تا جایی که میدونم مالک مقدار کمی از سهام اسکور هست :)
    اما خوب فقط باعث بوجود اومدن همچین فیلم هندیایی میشه
    درکل دوستی خیابونی آخر عاقبتش همینه😅
    رابطه باید تمام و کمال باش که نتیجه یهو کات فور اور نشه :)) (واس خنده بود دوستانی که دل پر خون دارن جدی نگیرن:D )
    فک کن مدیرای زنیمکس بگن ما دیگه شوهر کردیم اون دوتا بازی که انحصاری بودم بخاطر چیزایی که بینمون بود (پول انحصار زمانی!!)
    دیگه چیزی بینمون نمیونه دیگم جلو در استدیومون نیا شوهرم میبینه خون بپا میشه:D:))

  18. اگه نگیم همه ی استودیوهای ژاپنی درست و حسابی ، اکثرشون از اون اوایل یه جورایی با سونی همکاری های مختلف داشتن ، از بازیای انحصاری توی نسل های قبل بگیر تا همکاری توی محتواهای مختلف :D حالا هر کدوم اینا که بخوان توسط ماکرو خریده بشن واکنش سونی یه همچین چیزی میشه :

    View attachment 178826

  19. آقا یه چیزی دوستان تو تاپیک های سری اکس و vs گفته بودن من می‌خوام همین الان حجت رو تمام کنم.
    آقا این خرید به هیچ وجه منالوجود
    فرام سافـتور نـیـسـت ملت
    این استودیو بازی هاش خاص پسنده. گیمر هاردکور میخواد نه تنها سیستمش به گیم پس نمیخوره بلکه خریدنش حتی برای SONY هم غیر منطقیه.
    تنها چیزی که ممکنه ساختن انحصاری اونم بصورت سکند پارتی مثل قضیه BloodBorn

    اتفاقا فرام سافتور طرفدار زیاد داره بازیهاش فروششون هم عالیه شایدم تو یه سبک دیگه بازی بسازن

  20. آقا یه چیزی دوستان تو تاپیک های سری اکس و vs گفته بودن من می‌خوام همین الان حجت رو تمام کنم.
    آقا این خرید به هیچ وجه منالوجود
    فرام سافـتور نـیـسـت ملت
    این استودیو بازی هاش خاص پسنده. گیمر هاردکور میخواد نه تنها سیستمش به گیم پس نمیخوره بلکه خریدنش حتی برای SONY هم غیر منطقیه.
    تنها چیزی که ممکنه ساختن انحصاری اونم بصورت سکند پارتی مثل قضیه BloodBorn

    آمار کاملا خلاف صحبت شما رو نشون میدن. سخت بودن به معنای همه‌پسند نبودن نیست اتفاقا. فرام‌سافتور با سری دار‌ک‌سولز قدم به سمت ساخت بازیای همه‌پسند گذشت و گل سرسبدش هم Dark Souls 3 با فروشی بیش از ۱۰ میلیون بود.
    حتی سکیرو هم با وجود گیم‌پلی متفاوت، IP جدید بودن و نداشتن پشتوانه فن‌بیس سری دارک سولز بیش از ۵ میلیون نسخه شیپ کرد.

  21. From software
    Capcom
    Squarenix
    Platinium
    هرکدوم بشه الی برکت الله…8->

    من میگم هیچکدوم
    شاید سگا باشه شاید
    ولی اینهایی که گفتید نه:
    فرامسافتور رو توضیح دادم
    کپکام احتمالش خیلی کم. شرکت سود دهه
    اسکوئر انیکس بیشتر با سونی همکاری داشته و مایکروسافت هم گفته بیشتر به خرید شرکتی رغبت دارن که قبلاً هم باهاش همکاری مشترک داشتند (شما تاریخچه همه استودیو های خریده شده مایکروسافت رو بخونی اصلا یا مشکل مالی داشتند یا همکاری مثلا نینجا تئوری اولین بازیش انحصاری اکس باکس بوده)
    در نهایت پلاتینیوم هست که خیلی عالیه ولی خودشون نمیخوان حقیقت تلخ همینه. اون کامیا هم اخلاقش کینه شتریه.

    بنظرم کاش مایکروسافت می‌رفت استودیو چینی می‌خرید. چینی ها جدیدا خیلی قوی ظاهر شدن.

  22. آقا یه چیزی دوستان تو تاپیک های سری اکس و vs گفته بودن من می‌خوام همین الان حجت رو تمام کنم.
    آقا این خرید به هیچ وجه منالوجود
    فرام سافـتور نـیـسـت ملت
    این استودیو بازی هاش خاص پسنده. گیمر هاردکور میخواد نه تنها سیستمش به گیم پس نمیخوره بلکه خریدنش حتی برای SONY هم غیر منطقیه.
    تنها چیزی که ممکنه ساختن انحصاری اونم بصورت سکند پارتی مثل قضیه BloodBorn

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.