اخبار بازیکامپیوتر

آپدیت جهانی بعدی بازی Microsoft Flight Simulator بر روی بریتانیا تمرکز خواهد داشت

سازندگان بازی Microsoft Flight Simulator اعلام کردند که آپدیت جهانی بعدی بازی، با تمرکز بر روی بریتانیا در ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Microsoft Flight Simulator

بازگشت سری Flight Simulator یکی از نقاط روشن سال 2020 بود. افراد زیادی با جزئیات و گرافیک شگفت‌انگیز این عنوان، برای فرار از واقعیت و اتفاقاتی که در طول سال افتاد، به ارتفاعات و آسمان‌های مایکروسافت فلایت سیمولیتر پناه بردند. به‌نظر می‌رسد بازی به موفقیت بزرگی برای مایکروسافت تبدیل شده و پشتیبانی از آن همچنان ادامه دارد.

یکی از نقاط فروش کلیدی و مهم بازی، بازسازی زیبای مناطق مختلف از طریق سیستم‌های نقشه‌کشی جهانی است و تیم Asobo Studios به مرور زمان در حال اضافه کردن نقاط بیشتری به برخی کشورها مانند ژاپن و آمریکا بوده. حال، سازنده بازی اعلام کرده که آپدیت جهانی بزرگ بعدی، به بریتانیا می‌پردازد. به گفته سازندگان، سومین آپدیت جهانی بزرگ بازی 50-60 نقطه مورد توجه جدید را به بریتانیا، اسکاتلند، ایرلند و ولز اضافه می‌کند و در ژانویه 2021 عرضه می‌شود.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. سازندگان پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی و همچنین عرضه نسخه کنسولی بازی را برای تاریخ نامشخصی تأیید کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا