اخبار بازیایکس باکس وان

بازی Microsoft Flight Simulator توسط PEGI برای ایکس باکس وان لیست شد

سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا (PEGI) به‌تازگی بازی Microsoft Flight Simulator را برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت لیست کرده که باعث به‌وجود آمدن گمانه زنی‌هایی میان طرفداران شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Microsoft Flight Simulator

با توجه به گرافیک فنی فوق‌العاده Microsoft Flight Simulator، جای تعجب نیست که این عنوان حتی برای کامپیوترهای قدرتمند نیز چالش ایجاد کند. اواخر سال گذشته، شرکت Microsoft اولین تریلر بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس را نمایش داد. با وجود اینکه بازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت اجرا خواهد شد، اما تعداد زیادی از افراد بابت عرضه Microsoft Flight Simulator بر روی کنسول ضعیف‌تر مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ناامید شده بودند.

با اینحال، اخیرا سازمان PEGI بازی را برای Xbox One نیز لیست کرده و ممکن است در نهایت شاهد عرضه مایکروسافت فلایت سیمولیتور بر روی این کنسول نیز باشیم. البته باید منتظر ماند و دید که آیا لیست شدن بازی از یک معرفی پیش‌رو خبر می‌دهد، یا اینکه PEGI اشتباهی را مرتکب شده است. مدتی پیش این سازمان دی ال سی Director’s Cut بازی Borderlands 3 را برای کنسول نینتندو سوئیچ لیست کرده بود، اما خیلی زود مشخص شد که لیست شدن این بازی تنها یک اشتباه از سوی PEGI بوده.

هر چند مایکروسافت تاکنون رسما پورت ایکس باکس وان این عنوان را معرفی نکرده، اما سازندگان بازی پیش‌تر ذکر کرده‌اند که عرضه Microsoft Flight Simulator بر روی Xbox One را به‌طور کامل رد نمی‌کنند و پس از تکمیل پورت Xbox Series X/S این موضوع را بررسی خواهند کرد.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است و در زمان نامشخصی از تابستان امسال برای کاربران Xbox Series X/S منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا