اخبار بازی

ماکروسافت تا اطلاع ثانوی اجازه آپلود تصویر از طریق برنامه‌های Xbox را نمیدهد

در روزهای اخیر مردمی که در خانه مانده‌اند، سرویس‌های آنلاین بیشتر از همیشه درگیر  درخواست‌های کاربران هستند. ماکروسافت نیز از این قضیه جدا نیست و در روزهای گذشته با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است.

Xbox One X

در هفته‌ی گذشته Xbox Live هم چندین بار قطع شد که تیم پشتیبانی Xbox به سرعت عذرخواهی کرد و سپس مشکل سرورهای خود را حل کرد اما باعث نشد تا تعدادی از کاربران عصبانی نشوند. حالا در تصمیمی جدید ماکروسافت قصد دارد تا کار نیروهایش در بخش پاسخگویی به گزارشات را کم کند. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا فعلا عکس‌های ارسالی برای پروفایل کاربران را قبول نکنند.

این قابلیت که در سال 2017 معرفی شد به کاربران اجازه میدهد تا تصاویر خود را از طریق برنامه‌های Xbox آپلود کنند و آن تصاویر را برای پروفایل خود بگذارند. معمولا باید چند ساعت تا یک روز صبر کنید تا این عکس تایید شود چرا که باید تمامی قوانین را رعایت کند. ولی حالا بعد از سه سال ماکروسافت پیشنهاد داده است تا موقتا این سرویس متوقف شود.

با افزایش ترافیک، ماکروسافت به صورت موقت قابلیت آپلود عکس از طریق اپ‌های PC و موبایل را به صورت کلی متوقف کرده است. البته هنوز میتوانید از تصاویر پیشفرض Xbox استفاده کنید.

تیم پشتیبانی Xbox طی پیامی گفته است که این حرکت برای نظم بیشتر سرویس‌های آنلاین انجام شده تا گیمرها بتوانند بهترین تجربه‌ را داشته باشند.

این قابلیت ممکن است تا هفته‌های آینده و کاهش ترافیک برنگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا