اخبار بازی

مایکروسافت تأخیر رویداد Xbox تا ماه آگوست را تکذیب می‌کند

شرکت Microsoft اخیرا اعلام کرده که به تعویق افتادن رویدادی مربوط به Xbox از ماه جون به آگوست صحت ندارد. با ما و جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

کنسول Xbox

شایعه معرفی یک ورژن ارزان و همچنین ضعیف تر کنسول ایکس باکس نسبت به ایکس باکس سری ایکس برای مدتی طولانی است که به‌گوش می‌رسد. طبق برخی گزارشات، مایکروسافت قصد داشته تا این کنسول (که با اسم رمز لاکهارت شناخته می‌شود) را طی همین روزها معرفی کند، اما بنا به دلایلی این معرفی تا ماه آگوست به تعویق افتاده‌است. با اینحال، مایکروسافت عنوان کرده که هیچ‌گونه رویداد و معرفی خاصی تأخیر نخورده و این شایعات را تکذیب کرده‌است.

آقای آرون گرینبرگ (رئیس بازاریابی ایکس باکس) در واکنش به این شایعه با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: “ما هیچ چیزی را به تعویق نیانداخته‌ایم. برنامه‌های مایکروسافت برای برگزاری رویداد دیجیتالی ماه جولای و نمایش عناوین فرست-پارتی Xbox Series X از جمله Halo Infinite همچنان پابرجاست. تیم‌های ما سخت در حال کار کردن بر روی این رویداد هستند.”

با توجه به اینکه مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده‌بود تا زمان عرضه Xbox Series X هر ماه برنامه‌ای را تحت عنوان Xbox 20/20 برای طرفداران دارد، باید دید در ماه جون چه نمایشی را با محوریت ایکس باکس خواهیم دید. این کمپانی ماه قبل در قالب برنامه اینساید ایکس باکس برخی از عناوین ترد-پارتی مانند Assassin’s Creed Valhalla را به نمایش گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا