اخبار بازی

مایکروسافت تأیید کرد که تمام بازی‌های فرست پارتی خود از جمله CALL OF DUTY را  همچنان در GAME PASS عرضه می‌کند 

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، در مصاحبه ای جدید با بلومبرگ تایید کرده است که هر بازی فرست پارتی از جمله Call of Duty همچنان در Game Pass عرضه خواهد شد. در این مصاحبه شایعات اخیر پیرامون عرضه نشدن فرنچایز Call of Duty بر روی سرویس Game Pass تکذیب شد. اوایل این هفته، The Verge گزارش داد که مدیریت مایکروسافت به شدت در حال بحث است که آیا بازی Call of Duty را روی Game Pass عرضه خواهد کرد یا خیر. با این حال، سارا باند ظاهراً این شایعه را رد کرده و گفته است که همه بازی‌های فرست پارتی برای سرویس اشتراک Game Pass عرضه خواهند شد.

او گفت: ما می دانیم که کاربران اصلی ما عاشق گیم پس هستند، گیم پس یک سرویس اشتراک بازی است، شما به مجموعه کاملی از بازی‌ها دسترسی دارید، اما مهمتر از همه، شما تک تک بازی‌هایی را که روز اول می‌سازیم، در گیم پاس دریافت می‌کنید. کیفیت و گستردگی بازی‌ها در طول زمان افزایش یافته است. در اواخر امسال شاهد بازی‌های واقعاً بزرگ دیگری خواهید بود که وارد Game Pass می‌شوند.

از خانم باند در مورد مجموعه بازی‌های شرکت Activision پرسیده شد و ایشان جواب داد: چیزهای واقعا شگفت انگیزی را خواهید دید و حفظ آن به عنوان چیزی که واقعاً برای بازیکنان Xbox خاص است، برای ما بسیار مهم است.

بنابراین به نظر می رسد که بالاخره Call of Duty به Game Pass می‌آید، اما اینکه آیا این شامل Call of Duty: Black Ops 6 امسال می شود یا خیر، باید صبر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا