اخبار بازی

بابی کوتیک سرانجام از اکتیویژن بلیزارد جدا می‌شود

بصورت رسمی تایید شد که بابی کوتیک، مدیرعامل فعلی اکتیویژن بلیزارد، در 29 دسامبر این شرکت را ترک خواهد کرد.

کمپانی مایکروسافت که مدتی پیش خرید این ناشر را نهایی کرد، این خبر را دیروز در یک یادداشت داخلی به اشتراک گذاشت.

کوتیک در این رابطه به کارکنان شرکت ایمیلی فرستاد و در بخشی از این ایمیل نوشت: «شاید مهم‌ترین بخش از کار من به گرد هم آوردن افراد با استعداد، فراهم کردن بهترین منابع ممکن و ایجاد محیطی بوده است که الهام‌بخش باشد و تعهد به تعالی و خلاقیت را تشویق بکند. من نمی‌توانم به اندازه کافی غرور خود را به افرادی که به موفقیت ما کمک می‌کنند و همه کسانی که در طول 23 سال مدیریت من در این شرکت کمک کرده‌اند ابراز کنم.»

او در بخشی دیگر از این ایمیل درمورد خریده شدن شرکت توسط مایکروسافت و فیل اسپنسر هم صحبت کرد: «وقتی دو سال قبل فیل اسپنسر به ما نزدیک شد و پیشنهاد خرید اکتیویژن بلیزارد را داد، بلافاصله فهمیدیم که ترکیب منابع و استعدادهای ما می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در رهبری این صنعت داشته باشد. فیل ارزش‌های ما را به اشتراک می‌گذارد و استعدادهای ما را تشخیص می‌دهد. او مشتاق بازی‌های ما و افرادی است که آن‌ها را می‌سازند. او یک فرد جاه‌طلب و جسور است.»

فیل اسپنسر هم در یک ایمیل داخلی دیگر به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «می‌خواهم از بابی تشکر کنم بخاطر زحماتش برای این صنعت، مشارکتش در نهایی کردن این معامله و همکاری‌های نزدیکش با ما؛ برای او و خانواده‌اش در فصل جدید زندگی‌شان، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا