اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی The Medium معرفی شد

یکی از عناوین انحصاری که در برنامه Inside Xbox اخیر نمایش داشت، بازی The Medium بود که همراه با تریلر جذابی معرفی شد.

این عنوان ترسناک روانشناختی توسط سازندگان بازی Blair Witch یعنی استودیو Bloober Team در حال ساخت است. در ساخته جدید این استودیوی لهستانی، شما در نقش زنی به نام Marianne قرار می‌گیرید که واسطه‌ای بین دو جهان مختلف است. او تصاویر مبهمی را از قتل یک کودک می‌بیند و برای پی بردن به حقیقت، تصمیم می‌گیرد به جایی که این اتفاق ناگوار افتاده یعنی یک هتل طردشده برود.

بازی The Medium

بازی The Medium به‌صورت 4K اجرا می‌شود و در کنار استفاده از از تکنولوژی ری-تریسینگ، استودیو Bloober Team این قول را داده‌است که به لطف SSD یک تجربه سینمایی یک‌پارچه و بدون لودینگ را خلق خواهد کرد. البته سازندگان می‌گویند هنوز دلیل اصلی اینکه چرا این عنوان تنها برای نسل بعد عرضه خواهد شد، به‌طور سورپرایز باقی می‌ماند.

جالب است بدانید که آهنگ‌سازان دو دنیای بازی، توسط دو هنرمند مختلف ساخته می‌شوند. ساخت موسیقی بخشی از بازی که در دنیای عادی جریان دارد بر عهده آقای Arkadiusz Reikowski است که پیش‌تر نیز با استودیوی بلوبر همکاری کرده‌بود. اما موسیقی‌های دنیای ارواح که بسیار ترسناک‌تر به‌نظر می‌رسد، توسط آقای Akira Yamaoka ساخته خواهند شد. قطعا طرفداران ژانر ترسناک با آثار او در سری سایلنت هیل آشنایی دارند.

بازی The Medium در پاییز امسال برای Xbox Series X و PC عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا