اخبار بازی

Microsoft، همچنان در حال تلاش برای توجیه تغییر سیاست های XOne

Microsoft طی چند ماه پیش، همچنان در حال تلاش برای تغییر برداشتی که از XOne (تغییر سیاست ها) شده، بوده است.

تغییر سیاست های فراوان، از زمانی که کنسول XOne در ماه می برای اولین بار معرفی شد، باعث سردرگمی تعدادی از مصرف کنندگان در مورد خدماتی که این کنسول ارائه می‌دهد، شده بود و حالا، به نظر می‌رسد یک روش بازاریابی جدید، یک بار و برای همیشه، این تغییر سیاست ها را توجیه کند.

یک تصویر که برای IGN فراهم شده، به نظر، با تاکید بر این حقیقت که شما می‌توانید "بازی هایتان را به اشتراک بگذارید، معاوضه کنید، دوباره بفروشید و به هر کسی که خواستید هدیه دهید" همه ی سردرگمی ها را از بین ببرد.

 src=/files/xbox-marketing-ignjpg-e952c4.jpg /><br/> تصویر اصلی در سایت IGN، مصرف کنندگان را به صفحه ای از سایت GameStop با نام "<a href=http://www.gamestop.com/xbox-one#getthefacts>Get the facts</a>" (فهمیدن حقایق) هدایت می‌کند و جزئیاتی از کارهایی که XOne می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد در اختیار شان قرار می‌دهد. همچنین این صفحه ذکر می‌کند که حال شما می‌توانید بازیهای XOne را هم آنلاین و هم آفلاین بازی کنید، بازیهایتان را به کسی قرض دهید، آنها را با اشتراک گذاشته، دوباره به کسی دیگر بفروشید، آنها را هر کجا که باشید با Xbox LIVE Gold بازی کنید و حریم خصوصی خود را هنگام استفاده از کنسول، کنترل(تنظیم) کنید.</p><p> شاید کمی عجیب باشد که سایت GameStop در چنین صفحه ای، این میزبانی را بر عهده دارد و به اتمام موجودی XOne نیز اشاره می‌کند. همچنین شاید استنباط های دیگری پشت این کار Microsoft و GameStop  وجود داشته باشد، نسبت به آن چیزی که بیان کرده اند و می‌خواهند ما بدانیم.</p><p> </p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamezone.com/news/2013/10/07/microsoft-still-trying-to-explain-xbox-one-s-policy-reversal>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مسعود1392-07-16

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا